P2000 / C2000 > C2000

Bijzondere C2000 opstellingen

<< < (5/6) > >>

RenWvZ:

--- Citaat van: Hunter op 13 april 2012, 13:28:09 ---Vandaag weer een interessante antenne gespot :

Deze staat op een vuurtoren ergens in Zeeland. Ook dit soort antennes worden dus blijkbaar gebruikt.
--- Einde van citaat ---

Die staan toch ook in het rapport dat je hier vlak boven weergeeft? (op pagina 10 en 18)
Dat zijn Jaybeam antennes van het type 71482xx (Center gevoedde dipool in een array)
  

René van Zon

Hunter:

--- Citaat van: RenWvZ op 13 april 2012, 22:02:56 ---Die staan toch ook in het rapport dat je hier vlak boven weergeeft? (op pagina 10 en 18)
Dat zijn Jaybeam antennes van het type 71482xx (Center gevoedde dipool in een array)
--- Einde van citaat ---

Jawel, maar er is een verschil tussen theorie en praktijk ;)

RenWvZ:

--- Citaat van: Hunter op 13 april 2012, 22:07:19 ---[Jawel, maar er is een verschil tussen theorie en praktijk ;)
--- Einde van citaat ---

Ahhh.... snappum geloof ik, geen rapport meer maar een mast in Zeeland   ;)
René van Zon

Hunter:

--- Citaat van: RenWvZ op 13 april 2012, 22:10:54 ---Ahhh.... snappum geloof ik, geen rapport meer maar een mast in Zeeland   ;)
René van Zon
--- Einde van citaat ---

Juist, leuk om het in een PDF te lezen, maar om zoiets in de praktijk te zien is toch weer wat anders :)

Asterix900:

--- Citaat van: Hunter op 14 november 2011, 20:55:25 ---
--- Citaat van: RonAlmere op 14 november 2011, 20:28:15 ---Peet ik ga misschien nu iets heel achterlijks roepen, maar zou het te maken kunnen hebben met de aankomende fusie van de regio's Flevoland, G&V en Utrecht? Of sla ik de plank nu volledig mis?
--- Einde van citaat ---

Ik zou niet weten wat een rare antenneopstelling te maken zou hebben met een fusie van regio's?
Nu zijn het wel 3 regio's en toevallig ook 3 antennes, dus wie weet ;)
--- Einde van citaat ---

Waren er in het analoge tijdperk toevallig geen meerdere vaste zendposten met verschillende frequenties in gebruik? Vaak laat men de masten staan en hangt men er een nieuwe antenne in.


--- Citaat van: Hunter op 20 maart 2012, 21:42:13 ---Vandaag heb ik een mast gespot, gelijkend op een soort Digitenne-achtige opstelling :



Blijkbaar bestaan dit soort opstellingen dus ook voor C2000 (zonder P2000) :)
--- Einde van citaat ---

Is dit niet de Kathrein 741 518? Die gebruiken ze meer en meer voor C2000, vooral inzake het bijsteken in GSM-masten indien antenne niet bovenaan kan worden gehangen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie