P2000 / C2000 > C2000

Bijzondere C2000 opstellingen

<< < (4/6) > >>

Ron-Zwaag:
Peet ik ga misschien nu iets heel achterlijks roepen, maar zou het te maken kunnen hebben met de aankomende fusie van de regio's Flevoland, G&V en Utrecht? Of sla ik de plank nu volledig mis?

Hunter:

--- Citaat van: RonAlmere op 14 november 2011, 20:28:15 ---Peet ik ga misschien nu iets heel achterlijks roepen, maar zou het te maken kunnen hebben met de aankomende fusie van de regio's Flevoland, G&V en Utrecht? Of sla ik de plank nu volledig mis?
--- Einde van citaat ---

Ik zou niet weten wat een rare antenneopstelling te maken zou hebben met een fusie van regio's?
Nu zijn het wel 3 regio's en toevallig ook 3 antennes, dus wie weet ;)

Ron-Zwaag:
Daarom zeg ik ook, ik roep maar wat achterlijks. Maar er zijn wel gekkeredingen gebeurd op dat gebied ;)

Hunter:
Bestaand topic even hernoemd zodat het makkelijker te hergebruiken is :)

Vandaag heb ik een mast gespot, gelijkend op een soort Digitenne-achtige opstelling :

Dit is geen eigen foto, maar komt uit een PDF (die link volgt nog). Vervolgens ben ik wat aan het rondsnuffelen naar Kathrein antennes, kom ik ineens een document tegen over een dekkingsprobleem in Rotterdam en zie ik diezelfde antenneopstelling. Blijkt dit dezelfde mast te zijn als ik eerder die dag heb zien staan...

http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=9&ved=0CHsQFjAI&url=http%3A%2F%2Fwww.rijksoverheid.nl%2Fbestanden%2Fdocumenten-en-publicaties%2Frapporten%2F2009%2F05%2F20%2Fantenneonderzoek-sporendriehoek-vtspn%2Fonderzoekvtspnc2000-mastrotterdam.pdf&ei=afRoT-29H4Sw8QPIj93VCg&usg=AFQjCNE01nLyX-9YEHJdZu2yFPIckkdUrA&sig2=1cpV24hoJJ-c5-9J2TO7Yw

Ik hoop dat deze (lange) link goed doorkomt, maar hier komt de foto dus uit.

Blijkbaar bestaan dit soort opstellingen dus ook voor C2000 (zonder P2000) :)

Hunter:
Vandaag weer een interessante antenne gespot :

Deze staat op een vuurtoren ergens in Zeeland. Ook dit soort antennes worden dus blijkbaar gebruikt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie