Scanners, Ontvangers en Zendapparatuur > Satellietcommunicatie

Project Milsatcom

<< < (2/277) > >>

Mystic Star:
Sorry hoor het schiet me net pas naar binnen  :)  in denhaag op de waalsdorper valkte is het NATO C3 AGENCY gevestigt een tijd geleden ben ik er is wezen kijken op een zondag

Daar stonden ook allemaal militaire sataliet schotels buiten is daar wat over bekend ? kwa ferquenties

counterstrike:
Allereerst een antwoord op je laatste vraag, ik denk niet dat de schotels zijn bestemd voor de UHF band. Deze worden gebruikt voor de hogere banden (GHZ). Voor de UHF gebruiken ze o.a. een zogenaamde Helical antenne.

He is voor mij moeilijk om hier vandaan te zeggen waarom jij het niet kan ontvangen. Je schrijft dat je luisterd met een zelfbouw antenne die voor Oostende radio goed presteert. Het kan goed zijn dat deze antenne niet geschikt is voor dit stukje band.

Ikzelf luister op dit moment bewust met een Comett Disconne antenne, zonder versterker, om er zeker van te zijn dat er een goede mogelijkheid bestaat dat anderen deze signalen ook kunnen horen. De ontvanger is overigens een Icom R7000.

Ik zie dat je ook in het bezit ben van een Yupiteru MVT7100, steek daar eens een telescoopantenne op (53 cm) en ga dan eens luisteren tussen de 250-270 mhz. Probeer eens 250,550/250,650 en 250,700.

In veel gevallen zul je inderdaad alleen maar ruis horen, daarom geef ik ook frequenties door met analoge communicatie.

counterstrike:
262,1250 FM telephone comms

Mystic Star:
Bedankt voor je antwoord

Ik zal deze ferquenties is beluisteren

ik zit zelf op de elfde verdieping van een flat en aangezien de hoogte hier van , en dit leest denk je al snel van dat moet ik ook is proberen :(

Oja meschien kan je me een pbtje sturen van je site  ;)

counterstrike:
Mijn site is nog onder constructie, maar vanaf vandaag te bereiken onder:

http://home.wanadoo.nl/psdedeugd/

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie