P2000 / C2000 > C2000

C2000 update Amsterdam

<< < (2/46) > >>

Daaf:

--- Citaat van: "Johan Beck" ---Nee totaal niets gehoord. Nog niet zolang geleden had men storing op de 86.0750 en werd de 86.6000 het mobilofoonkanaal. Dit werd toen wel aangekondigt.
--- Einde van citaat ---

Dan heb ik het vermoeden dat alle analoge portofoons de kast in zijn en ze alleen nog maar met C2000 porto's werken aangezien deze kanaalwisseling zonder melding gedaan is.

Henk Voortwijs:
Vorige week dinsdag weer eens een dagje Amsterdam gedaan. In de binnenstad en bij het Centraal Station kom je altijd wel dienders te voet tegen. Voorzover ik het heb kunnen zien hadden deze allemaal C2000 portofoons bij zich.

Henk.

Hunter:

--- Citaat van: "Johan Beck" ---Nee totaal niets gehoord. Nog niet zolang geleden had men storing op de 86.0750 en werd de 86.6000 het mobilofoonkanaal. Dit werd toen wel aangekondigt.
--- Einde van citaat ---

Ik heb ze vanmorgen horen overschakelen, er werd toen gesproken over een andere gespreksgroep. Welke weet ik zo 1,2,3 niet, volgens mij was het iets met "HB-?-2" ofzo.

Groeten, Peter.

Johan Beck:

--- Citaat van: "hunter" ---Ik heb ze vanmorgen horen overschakelen, er werd toen gesproken over een andere gespreksgroep. Welke weet ik zo 1,2,3 niet, volgens mij was het iets met "HB-?-2" ofzo.
--- Einde van citaat ---

Wat ik hier nog weleens hoor als ze schakelen zijn termen als RIC-01 en RIC-02.

Hunter:

--- Citaat van: "Johan Beck" ---
--- Citaat van: "hunter" ---Ik heb ze vanmorgen horen overschakelen, er werd toen gesproken over een andere gespreksgroep. Welke weet ik zo 1,2,3 niet, volgens mij was het iets met "HB-?-2" ofzo.
--- Einde van citaat ---

Wat ik hier nog weleens hoor als ze schakelen zijn termen als RIC-01 en RIC-02.
--- Einde van citaat ---

Ja dat kan heel goed, volgens mij was het dan HB-RIC-02

Groeten, Peter.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie