Auteur Topic: Programmeerset Jupiter Pro V9.1  (gelezen 1854 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Joopjr

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 38
Programmeerset Jupiter Pro V9.1
« Gepost op: 17 juli 2020, 13:41:30 »
Ik heb momenteel mijn pager ingesteld met de capcodes relevant voor de locatie waar ik woon. Ik ben echter met enige regelmaat bij vrienden/kennissen in andere regio's te vinden. Aangezien ik in dat geval alle capcodes handmatig 2x moet veranderen (1x naar regio bij vriend/kennis en 1x als ik weer thuis ben) doe ik dat niet en laat ik gewoon mijn lijst van thuis ingeladen.

Nu weet ik dat er een programmeerset is. Het zou erg mooi zijn als ik mijn huidige capcodes (thuis) kan exporteren/opslaan. Deze zou ik dan tezamen met de capcodes die bij vrienden/kennissen relevant zijn vooraf kunnen genereren zodat ik ze met enkele muisklikken kan importeren in mijn Jupiter Pro.

Ik heb alleen geen idee of het technisch zo werkt. Kan ik een lijst van 16 capcodes exporteren/importeren met de programmeerset of moet ik alsnog elke individuele capcode (en naam) invoeren?

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2347
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Programmeerset Jupiter Pro V9.1
« Reactie #1 Gepost op: 17 juli 2020, 15:26:52 »
Je kunt de hele programmering uitlezen, opslaan.
Andere programmering openen en in de pager schrijven.
Erg simpel dus.

Offline Remon

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1961
Re: Programmeerset Jupiter Pro V9.1
« Reactie #2 Gepost op: 17 juli 2020, 16:24:12 »
Zit er nog iets van een limiet op hoevaak je mag schrijven naar het geheugen van de pager? Bijvoorbeeld een SD kaartje heeft ook geen eeuwig leven.

Misschien is het dan beter om een tweede(handse) pager erbij te nemen? Een programmeerset kost ook al gauw €60.

Offline Discriminator

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 4903
  • Rene - Rotterdam
    • https://www.discriminator.nl
Re: Programmeerset Jupiter Pro V9.1
« Reactie #3 Gepost op: 17 juli 2020, 16:29:17 »
Een pager maakt gebruik van EEPROM. Dat is een andere technologie dan die op geheugenkaartjes wordt gebruikt. Vuistregel voor EEPROM is dat die zo'n miljoen keer geprogrammeerd kan worden. Flashgeheugen op SD-kaarten zo'n 10.000 keer.