Scannersoftware > Pocsag

Filter ProRail ICB op 172.450

(1/4) > >>

Ruben279:
Goeieavond!

Vandaag weer eens bezig geweest met een DVB-T dongle die ik gisteravond in de elektronicabak vond.
P2000 werkt, maar als persfotograaf zijn ProRail's ICB meldingen ook wel heel interessant  ;D

Als ik dan SDRsharp (#) afstem op 172.450 (NAT3) en dan PDW bekijk, staat er heel veel "rotzooi" in.
Kan helaas de meldingen niet delen maar zijn dingen zoals "63 EM", "0857733431" (aantal cijfers veranderd)

Iemand die mij kan helpen om alleen de 'echte' ICB meldingen eruit te filteren?

Bedankt!

Alwin:

--- Citaat van: Ruben279 op 13 april 2020, 21:33:48 ---Goeieavond!

Vandaag weer eens bezig geweest met een DVB-T dongle die ik gisteravond in de elektronicabak vond.
P2000 werkt, maar als persfotograaf zijn ProRail's ICB meldingen ook wel heel interessant  ;D

Als ik dan SDRsharp (#) afstem op 172.450 (NAT3) en dan PDW bekijk, staat er heel veel "rotzooi" in.
Kan helaas de meldingen niet delen maar zijn dingen zoals "63 EM", "0857733431" (aantal cijfers veranderd)

Iemand die mij kan helpen om alleen de 'echte' ICB meldingen eruit te filteren?


Bedankt!
--- Einde van citaat ---

Filter op ICB zetten.

Ruben279:
Bedankt, maar welke RIC code moet ik daarvoor invullen?

Alwin:
??????? moet je invullen bij RIC (7 keer een vraagteken forum maakt er wat anders van )

Tekst ICB.

En dan moet je er nog een label bij aanplakken.

Discriminator:
Het omzetten van tekens in smileys kun je voorkomen. Klik onder het tekstblok op 'Bijlagen en andere opties' en vink daar 'Gebruik geen smileys' aan  ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie