Frequenties > Utrecht

freq. 461.15000 ??

(1/3) > >>

Swiebertje@SSB:
Hoi sinds afgelopen week ben ik in het bezit van de SDS200, nu hoor ik de afgelopen dagen op 461.15000 cc6 regelmatig verkeer, ik hoor ze oa praten over dat als de auto niet weggezet wordt de KMAR een bekeuring uitschrijft, het is dus waarschijnlijk Defensie terrein. We hebben hier diverse Asielzoekers centra op defensieterrein zoals Kamp Zeist en Walaardt Sacrekamp. Herkent iemand deze frequentie in omgeving Soesterberg

Johan Beck:
Niemand die dit ook hoort? Dat lijkt me toch sterk.

vdKaa:
Ik ontvang nauwelijks iets uit Den Dolder, Soesterberg of Amersfoort. Een appartementencomplex en mijn eigen woning schermen die hoek bijna volledig af. Ik ontvang zelfs niets van het AZC op het WS kamp of Kamp van Zeist.

Als ze praten over bekeuren door de Marechaussee zal het wel de Bernhard Kazerne, Dumoulinkazerne, Soldaat Ketting Olivierkazerne of oefenende eenheden op de Leusderheide zijn. Die laatste willen nog wel eens met een voertuig een route bestemd voor hulpdiensten blokkeren.

Johan Beck:
Hoe is het ondertussen op 461.1500?

sebastiaan:
Ik zal hem er morgen is bij zetten, kijken of het gaat lukken om de frequentie te ontvangen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie