Auteur Topic: Seperate filterbestanden  (gelezen 2668 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Remon

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1980
Seperate filterbestanden
« Gepost op: 25 september 2008, 16:48:37 »
Situatie:

Ik heb twee P2000 capcodes in het filter van PDW. De capcodes in het filter hebben elk een eigen separate filterbestand.

- Wordt capcode (fictief) 0000001 gealarmeerd, dan verschijnt deze in het filtervenster en wordt de alarmering ook naar het separate bestand "0000001.txt" geschreven.
- Wordt capcode (fictief) 0000002 gealarmeerd, dan verschijnt deze in het filtervenster en wordt de alarmering ook naar het separate bestand "0000002.txt" geschreven.

Maar wanneer capcode 000001 en 0000002 tegelijk worden gealarmeerd, dus wanneer ze samen naar een melding moeten uitrukken, verschijnt de melding dan ook twee maal in het filtervenster?

Het belangrijkste voor mijn doel is dat de melding naar beide separate filterbestanden wordt weggeschreven en niet alleen naar het bestand van de hoogste capcode in de filterlijst.

Is dit standaard zo, is dit onmogelijk of is dit in te stellen?

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7560
  • PE1RFR
Re: Seperate filterbestanden
« Reactie #1 Gepost op: 25 september 2008, 17:01:04 »
Citaat van: "Remon"
Maar wanneer capcode 000001 en 0000002 tegelijk worden gealarmeerd, dus wanneer ze samen naar een melding moeten uitrukken, verschijnt de melding dan ook twee maal in het filtervenster?

Uiteraard.

Citaat van: "Remon"
Het belangrijkste voor mijn doel is dat de melding naar beide separate filterbestanden wordt weggeschreven en niet alleen naar het bestand van de hoogste capcode in de filterlijst.

Dat hoort ook te gebeuren, als dat niet gebeurt dan heb ik er zo 1,2,3 geen verklaring voor. Het loggen gebeurt per capcode, er worden geen andere akties ondernomen als een capcode al dan niet als groep wordt verzonden. Per code (lees: filter) worden alle ingestelde opties doorgelopen, zoals SMTP, geluid, filterlabel, kleur, etc en dus ook de filterfiles.

Groeten, Peter.

Offline Remon

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1980
Re: Seperate filterbestanden
« Reactie #2 Gepost op: 25 september 2008, 17:06:43 »
Bedankt voor je antwoord, ik ga het meteen testen.

De bevindingen hoor je zo spoedig als mogelijk is.

Offline Remon

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1980
Re: Seperate filterbestanden
« Reactie #3 Gepost op: 30 september 2008, 22:57:45 »
Het werkt voortreffelijk heb ik ervaren.

Zodra 2 capcodes worden gealarmeerd wordt de melding in beide separate bestanden opgeslagen.  :)