Auteur Topic: verschil registratienrs BUTEL Belgie-Nederland  (gelezen 1794 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline rik56

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 127
verschil registratienrs BUTEL Belgie-Nederland
« Gepost op: 7 januari 2010, 19:19:30 »
Oftewel Illegaal handeltje.

Na aanschaf van een Uniden BC3500XLT even gegoogled ter ori ëntatie voor het te gebruiken software pakket kwam ik op volgende site terecht:
http://scanner.come2me.nl/1044941/Butel-ARC3500-Te-Koop
 De brave man heeft zijn 3500 xlt verkocht en verkoopt zijn overcomplete BUTEL ARC3500Pro software pakket voor de luttele som van 20 €

Ondergetekende besluit een e-mail te wagen betreffende het alsnog beschikbaar zijn van het pakket en ja hoor prompt een mailtje terug:

Goedendag,

Ik heb er momenteel nog maar twee.

Als u er één wilt verkrijgen kunt u € 20,- overmaken aan
EDIT MODERATOR: NAW+BANKGEGEVENS WEGGEHAALD!
Onder vermelding van uw naam + eventueel ' ARC 3500 '

Daarna krijgt u van ons de link met de software en u eigen persoonlijke butel activatiecode.
U ontvangt dan de allernieuwste versie software voor uw scanner.

Wel vragen we u om even een emailtje te sturen als u de € 20,- heeft overgemaakt,

Met vriendelijke groeten,

Ben Schilder
Frequency Lab ©


Balen, ik woon in België en kan niks met dit rekeningnummer waarop een mailtje retour met de vraag om me het BIC-IBAN rekeningnummer te bezorgen.
Prompt ontvang ik antwoord:

Als u woonachtig in Belgie bent, moet ik een vlaamse code voor uw registreren,
Het kost dan in uw geval € 25,-

Hier heeft u mijn gegevens voor het overmaken naar mijn Rekening in Nederland :
 
EDIT MODERATOR: NAW+BANKGEGEVENS WEGGEHAALD!
 
Graag een e-mailtje sturen wanneer u het geld heeft overgemaakt.
 
Met vriendelijke groeten,
 
Ben Schilder
Frequency Lab © , Nederland.
 


HUH? op het op z'n Nederlands te zeggen Nou breekt men klomp of zou het in deze tijd m'n schaats moeten zijn.

zit niets anders op dan een beetje op m'n geslachtsdeel getrapt maar een reactie naar de beste man te sturen:

mmm in dat geval mag u de code houden, de registratiecode heeft totaal niets te maken met landsgrenzen.
ben er nu zeker van overtuigd met iemand te maken te hebben welke alleen maar een bedrieger is.
u mag er zeker van zijn dat deze vlieger zo helemaal niet opgaat en ik deze praktijken openbaar zal maken,
ik reageerde enkel op een software produkt welke na verkoop van de betreffende ontvanger overbodig werd.

Onnodig te vermelden dat het gewaardeerde forumlid: memberlist.php?mode=viewprofile&u=4359
niets meer van zich laat horen.

Offline steffiem

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 90
Re: verschil registratienrs BUTEL Belgie-Nederland
« Reactie #1 Gepost op: 8 januari 2010, 01:15:40 »
Rik, we hadden dit al via de chatroom besproken, ik neem aan dat Ben zich niet laat uitmaken voor een bedrieger en te goeder trouw heeft gehandeld. Uiteraard staat het hem vrij hier te reageren op deze beschuldiging, maar misschien is het beter dat jullie dit via PB regelen.
UBC125XLT | BCT15X | D777 | X50N