Auteur Topic: Suggestie voor "laatste nieuwe frequenties" en melden onjuiste gegevens  (gelezen 2717 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Remon

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1973
De voorpagina van frequentiedatabase.eu laat nu de laatste 10 toevoegingen of wijzigingen zien. Ik zou het fijn vinden als deze lijst uitgeklapt kan worden naar bijvoorbeeld 50 resultaten, want soms komt het voor dat er meer dan 10 toevoegingen/wijzigingen tegelijk worden gedaan, of omdat ik gewoonweg vergeet om dat lijstje dagelijks in de gaten te houden.

Zou het eventueel ook mogelijk zijn om de TQ/CC erbij te zetten, net zoals bij de zoekresultaten? Nu kom je alleen bij die informatie door op de frequentie te klikken en dezelfde gebruiker op te zoeken.

Nog een andere suggestie met betrekking tot de database in het algemeen: als een frequentie niet klopt (bijvoorbeeld afrondingsfouten) of een gebruiker bestaat niet meer, dan kunnen mensen een formulier gebruiken waarbij ze alle gegevens handmatig moeten invullen. Zou het niet handiger zijn om naast iedere frequentie/gebruiker in de zoekresultaten een meldknop neer te zetten, bijvoorbeeld een klein driehoekig icoontje met een uitroepteken, waarna deze het meldformulier automatisch opent met vooraf ingevulde gegevens?

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21651
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: Suggestie voor "laatste nieuwe frequenties" en melden onjuiste gegevens
« Reactie #1 Gepost op: 7 april 2023, 11:07:08 »
Mooie suggesties Remon.
Hopelijk kan Hans013 hier iets mee.

Offline Hans013

  • PD2HSB
  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 864
Re: Suggestie voor "laatste nieuwe frequenties" en melden onjuiste gegevens
« Reactie #2 Gepost op: 8 april 2023, 21:21:41 »
Een en ander meegelezen.
Komende week even druk met werk in het buitenland.

Maar ik ga mee aan de slag.

Verstuurd vanaf mijn CPH2197 met Tapatalk

Offline Nardes1965

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 188
Re: Suggestie voor "laatste nieuwe frequenties" en melden onjuiste gegevens
« Reactie #3 Gepost op: 9 april 2023, 16:35:31 »
Een tip?

Als er een nieuwe frequentie is gepubliceerd, staat er een publicatiedatum bij.
Als je als gebruiker vervolgens een frequentie of naam zoekt, komt de "hit" wel te voorschijn maar komt er geen datum in beeld.

Dan zou je wel kunnen zien of de frequentie (te) oud is en mogelijk niet meer in de lucht is.

Nardes