Auteur Topic: Frequentie database  (gelezen 19580 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Alpha

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 187
Re: Frequentie database
« Reactie #60 Gepost op: 23 januari 2021, 14:58:22 »
Ja, mooi. Bovendien kan een gebruiker natuurlijk op digitaal overgaan, maar de 'oude' frequentie daarvoor blijven gebruiken..

Kan natuurlijk. Maar in de praktijk heb ik dat nog niet meegemaakt.

Toch gebeurt dat wel: op vliegveld Teuge en bij De Scheg in Deventer zijn gebruikers van analoog naar digitaal gegaan op de "oude" frequentie.

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21594
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: Frequentie database
« Reactie #61 Gepost op: 23 januari 2021, 15:04:28 »
Het kwartje valt, op de oude analoge frequenties is men nu digitaal gaan gebruiken.
Ik dacht dat er werd bedoelt dat er naast de nieuwe digitale frequenties de analoge frequenties ook nog in gebruik zouden zijn.

Offline PD0RUT

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 12
Re: Frequentie database CSV
« Reactie #62 Gepost op: 3 augustus 2021, 10:05:30 »
Is het jullie nooit opgevallen dat niet alle frequenties in de CSV worden opgenomen? Probeer het zelf maar uit, ik kan er geen verklaring voor vinden..Hans misschien ?

Offline Hans013

  • PD2HSB
  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 859
Re: Frequentie database
« Reactie #63 Gepost op: 3 augustus 2021, 15:08:09 »
Ik ga er mee aan de slag. Heb je  een plaats of iets dergelijks waar je zeker van weet dat het voorkomt?

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 8 Pro met Tapatalk

Offline PD0RUT

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 12
Re: Frequentie database
« Reactie #64 Gepost op: 7 augustus 2021, 10:39:44 »
Wat ik zelf ervaar,  ik zoek bijvoorbeeld DMR,  ik krijg dan alles met DMR te zien. Dan de CSV file downloaden, en kijk bijvoorbeeld naar 466.33125... die komt dan niet voor in de CSV. En zo zijn er meer frequenties die er niet in komen. Heb je hier iets aan ?
Groet,

John

Offline ph5c

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 113
Re: Frequentie database
« Reactie #65 Gepost op: 8 augustus 2021, 11:05:41 »
is het misschien ook mogelijk in de zoek venster, als je de term Luchtvaart in tikt, je dan ook alle luchtvaart frequentie's te zien krijgt?