Auteur Topic: KLASSIKALE CURSUS F -LICENTIE HENGELO  (gelezen 3586 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline 19-AT-068 FRANK

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 48
    • http://www.cbforum.nl/
KLASSIKALE CURSUS F -LICENTIE HENGELO
« Gepost op: 19 april 2013, 06:08:44 »
Zijn er nog leden in Twente  die een cursus willen volgen om de F licentie (registratie)  te halen ?
Als er mensen genoeg zijn (ik dacht min. 5 ) dan wordt er klassikaal een cursus gegeven in het clubgebouw van de Veron en Vrza Twente te Hengelo .
Graag bericht  via  PB

Offline 19-AT-068 FRANK

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 48
    • http://www.cbforum.nl/
Re: KLASSIKALE CURSUS F -LICENTIE HENGELO
« Reactie #1 Gepost op: 20 april 2013, 11:23:48 »
Aanmelden of meer info via Rudi pa4ATveron.nl

Offline scannerfan

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 66
Re: KLASSIKALE CURSUS F -LICENTIE HENGELO
« Reactie #2 Gepost op: 15 mei 2013, 22:49:36 »
Zou wel mee willen doen maar heb zelf ook nog geen machtiging maar wil eerst me N machtiging gaan behalen ja klassikale cursus wil ik ook alleen woon in het midden van het land helaas.
Anders was ik zeker van de partij geweest.

Mocht iemand iets weten over een N cursus die ergers klassikale wordt gegeven ik hoe me aanbevolen.

Met vriendelijke groet,
Scannerfan

Offline Discriminator

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 4913
  • Rene - Rotterdam
    • https://www.discriminator.nl
Re: KLASSIKALE CURSUS F -LICENTIE HENGELO
« Reactie #3 Gepost op: 16 mei 2013, 07:32:44 »
Zou wel mee willen doen maar heb zelf ook nog geen machtiging maar wil eerst me N machtiging gaan behalen ja klassikale cursus wil ik ook alleen woon in het midden van het land helaas.
Anders was ik zeker van de partij geweest.

Mocht iemand iets weten over een N cursus die ergers klassikale wordt gegeven ik hoe me aanbevolen.

Eind mei 2013 start Johan, PA3GER, weer met een nieuwe cursus voor de N/F licentie radiozendamateur. Het wordt een gecombineerde N en F cursus, echter de praktijk leert dat dit zeer goed samengaat. De cursus duurt circa 25 lesavonden, afhankelijk van de zomerstop i.v.m. de vakantieperiode kunt u al 4 september of 6 november met succes meedoen aan de examens. HB cursus N en F

De cursus wordt elke maandagavond gegeven in buurthuis Sterrenzicht te Utrecht (nabij het Tolsteeg), aanvang 20:00 uur en duurt tot 22:00 hour, met om 21:00 uur een kwartier koffiepauze.
De kosten die aan deze cursus verbonden zijn bedraagt € 2,- per lesavond en is op vrijwillige basis, dus is niet een verplichting. Koffie en thee is in het buurthuis verkrijgbaar.

HB cursus N en F Ondersteunend lesmateriaal wordt door Johan PA3GER verzorgd, echter een cursusboek van bijvoorbeeld de Veron (www.veron.nl) is wel handig om er bij te hebben.

Het buurthuis is makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer, de bus stopt voor de deur, indien u met de auto komt dient u er rekening mee te houden dat het tot 21:00 uur betaald parkeren is.

Als u geïnteresseerd bent in het volgen van de cursus, kunt u zich per email aanmelden op het volgende emailadres: info@pa3ger.nl

Voor vragen kunt u Johan ook bereiken op 030-8901017.

Graag tot dan….


Bron