Dus ze laten zich met dat mooie nieuwe systeem beperkingen opleggen door de hobbieisten :oops:
WIJ bepalen dus inhoevere het systeem gebruikt kan worden............bedenkelijk
Het is zo bedenkelijk als je het zelf maakt hoor. De pieper gaat en als er minimaal A1, A2 of B staat dan weten ze hoe snel ze zich naar hun wagen moeten begeven. Meer hebben ze in feite niet nodig, de rest horen ze wel via C2000. Wat dat betreft valt de hoeveelheid informatie dus nog mee.
Persoonlijk ben ik al lang 'blij' dat ik weer iets van de CPA-meldingen kan meekrijgen. Sumier of niet, ze gebruiken het tenminste! Iets wat totaal niet voor ons is bedoeld, dus wat valt er te klagen?
Inderdaad hoorde je vroeger over de scanner het letsel maar nu zie je alleen een adres en moeten we zelf gaan kijken wat er loos is
werkt dus averechts
Daar geloof ik weinig van, alsof er hordes (ex)scannerluisteraars op P2000 meldingen afsnellen, nou vroeger wilde ik weleens ergens achteraan rijden, maar met P2000 gebeurt dat maar bar weinig. Bij mij is het dus juist minder, maar wie ben ik...
Groeten, Peter.