0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.
Heeft Haaglanden al Groepsberichten verstuurd of zouden ze dat niet gebruiken ?Ik weet niet of dat vaste groepen zijn in het gms en aangezien de wagens nogal eens wisselenvan kazerne zouden ze dat steeds moeten veranderen.
Citaat van: "combofoontje"Heeft Haaglanden al Groepsberichten verstuurd of zouden ze dat niet gebruiken ?Ik weet niet of dat vaste groepen zijn in het gms en aangezien de wagens nogal eens wisselenvan kazerne zouden ze dat steeds moeten veranderen. Eerst kijken dan vragen (zeuren ;P)
Citaat van: "Wopper"Citaat van: "combofoontje"Heeft Haaglanden al Groepsberichten verstuurd of zouden ze dat niet gebruiken ?Ik weet niet of dat vaste groepen zijn in het gms en aangezien de wagens nogal eens wisselenvan kazerne zouden ze dat steeds moeten veranderen. Eerst kijken dan vragen (zeuren ;P)Waarom zo'n toon ? ik vraag toch iets normaal ?Top lid.......
Heeft Haaglanden al Groepsberichten verstuurd of zouden ze dat niet gebruiken ?
Was ik je net even na, haha. Wat is een wipperploeg trouwens ? Heb me daar eigenlijk nooit in verdiept maar als je een boot piept dan moet je de bemanning los piepen ?Na wat googlen begrijp ik dat de wipperploeg die boot in het water laat gaan ?
Citaat van: "Wopper"Was ik je net even na, haha. Wat is een wipperploeg trouwens ? Heb me daar eigenlijk nooit in verdiept maar als je een boot piept dan moet je de bemanning los piepen ?Na wat googlen begrijp ik dat de wipperploeg die boot in het water laat gaan ?De Wipperploeg plaatst een driepoot op het strand en de vuurleider vuurt hier mee een lijn naar een schip. Zo kan men met behulp van een redkorf aan die lijn mensen van een schip afhalen.
Citaat van: "combofoontje"Heeft Haaglanden al Groepsberichten verstuurd of zouden ze dat niet gebruiken ?Zoals Rob al vroeg, wat is jouw definitie van een "groepsbericht"? Het door P2000 gebruikte FLEX-protocol staat juist bekend om zijn groepsberichten, de gebruiker (meldkamer) kan die namelijk niet zelf genereren, het netwerk genereert die automatisch op het moment dat 1 bericht aan meerdere capcodes wordt gezonden. Dat betekent dan ook dat 9 van de 10 meldingen van haaglanden als groepsoproep cq "groepsbericht" worden verzonden.Maar wellicht bedoel jij iets anders?Groeten, Peter.
In mijn pager (ProOne+ Pro) staat in de gebruiksaanwijzing dat je voor een ongelezen bericht 1 driehoekje omhoog in beeld ziet en voor een ongelezen Groepsbericht 2 driehoekjes (dubbel).
In mijn pager (ProOne+ Pro) staat in de gebruiksaanwijzing dat je voor een ongelezen bericht 1 driehoekje omhoog in beeld ziet en voor een ongelezen Groepsbericht 2 driehoekjes (dubbel).En ik krijg alleen de enkele tekentjes te zien dus dacht ik dat ze voor een melding alle capcodes apart verstuurden.In het verleden staat mij iets bij van slot 1 t/m 16 (vanaf 9 hex) en als het een groepsoproep was kreeg je een E enz.
klopt het dat naaldwijk nog niet gekoppelt staat aan p2000