Auteur Topic: tis stil op 11mtr hier  (gelezen 8686 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Online samklaasse

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 69
tis stil op 11mtr hier
« Gepost op: 7 november 2015, 23:11:32 »
hier in  spijkenisse is alles eraf geloof ik hier op de 11mtr ik hoor weinig tot niks alleen een paar truckers soms en op 5khz een paar polen soms
dus mensen t is niet de moeite waard om weer een dure bak aan te schaffen hoor allleen geld weggoooien is dat je hoort echt byna niks op de 11mtr
gelicenseerd sinds juni 2020
zit vaak op rotterdam PI2RTD en de PI2NOS
CALL PD9EFT

Offline Grasklokje

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 259
Re: tis stil op 11mtr hier
« Reactie #1 Gepost op: 8 november 2015, 09:28:12 »
Heb vaak (bij jou in de buurt) op de 11 meter gezeten. Een hele vriendengroep opgebouwd erdoor.

Maar de 11 meter is al heel wat jaren leeg... Bij mijn ligt mijn 'bak' al enige jaren stof te happen in de kast...

Jammer... want vond het altijd wel heel erg leuk... Mijn zoontje zou er nu mee kunnen gaan werken, maar als er niets meer is... Dan heeft het weinig zin he... Je wilt wel graag antwoord ontvangen als je iets de ether in blêrt...

Offline Meeluisteraar

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 328
Re: tis stil op 11mtr hier
« Reactie #2 Gepost op: 9 november 2015, 20:21:26 »
Ik hoopte na de koop ongeveer twee jaar geleden van de K-PO K-500 wat te horen. In het begin was dat ook zo. Twee vaste gebruikers. Leuk om mee te luisteren. Nu al een tijd niets meer. Maar het apparaat staat nog steeds aan! Een trucker heb ik nog nooit gehoord. De apparatuur die nu stof ligt te happen bij enkele van jullie even bovenhalen en af en toe op 14 te roepen? Wie weet is het mogelijk om hierin een nieuw leven in te blazen? Zelf gebruik ik een eenvoudige kleefantenne. Luister op de benedenverdieping, antenne staat op één hoog. Het zit in mijn gedachten om een Wilson 5000 aan te schaffen. Dit omdat dan misschien signalen vanuit Utrecht hoorbaar zijn. Maar ik ben bang dat dat een miskoop zal zijn door het plaatsen zoals het nu is, ondanks dat wat ik gelezen heb zijn versterking goed is. Maar wat er niet is kan ook niet versterkt worden.
Uniden SDS200E + Diamond X-50, Icom R7000 + Diamond MR77, AOR 3000A + 5/8 UHF, Uniden SDS100E.

Online samklaasse

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 69
Re: tis stil op 11mtr hier
« Reactie #3 Gepost op: 10 november 2015, 06:10:17 »
ik ga de Danita 640  ook maar weer eens aansluiten hier  daar fff op luisteren op kan 14 hier in rijnmond ..ze zitten dr wel hoor truckers maar niet meer vast op 19 tis een beetje verspreid de polen zitten meestal er ook wel op maar ze gebruiken een spatie van 5khz ipv 10khz wat gebruikelijk is das dat geluid of er iemand zwaar zit door te spetteren op 11 mtr
gelicenseerd sinds juni 2020
zit vaak op rotterdam PI2RTD en de PI2NOS
CALL PD9EFT

Offline 19rf370

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 399
Re: tis stil op 11mtr hier
« Reactie #4 Gepost op: 10 november 2015, 23:54:43 »
Hier in twente zit er nog wel veel op . Er zijn ook veel avond rondes op de 11 meter in usb mode op in verschillende delen van Nederland op meerdere kanalen . Ook zijn er verschillende clubs die zich veel bezig houden op de 11 meter . Zoals de rfdxclub en magnadx club

rfdx.eu

en

http://magnateamspeak.webnode.nl/
Tyt th-9800 Anytone at-5555 uniden ubc125xtl handic0080 2x baofeng uv-5r 2Xbaofeng bf888s 2xtopcom twintalker 1300 gooit gy560 pan gpa 27 1/2 daimond x30 daimond x200 sirio Sdb-270

Online samklaasse

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 69
Re: tis stil op 11mtr hier
« Reactie #5 Gepost op: 18 november 2015, 15:20:47 »
grasklokje ik kom dr binnenkort wel weer op op de 11mtr denk ik ff weer eeeens brullen op de goeie ouwe 40 kanalen
voordeel ik heb nou geen linears meer nodig iedereen hier in de buurt is gestopt hier t was ni
et echt gezellig meer
gelicenseerd sinds juni 2020
zit vaak op rotterdam PI2RTD en de PI2NOS
CALL PD9EFT

Offline ZwerverTD5

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 4
Re: tis stil op 11mtr hier
« Reactie #6 Gepost op: 19 november 2015, 16:46:35 »
Hoi,

Ik heb 20 jaar geleden de hele zooi verkocht, maar toch maar weer een bakkie gekocht nadat ik een kleefvoetje tegen kwam in de schuur...dus dat ding in de auto geknoopt....maar wat ik het vreselijk rustig....  Echt wel jammer heb dr altijd veel plezier mee gehad...