Auteur Topic: Wintone 2.02  (gelezen 3742 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Rensticar

  • Gast
Wintone 2.02
« Gepost op: 1 maart 2004, 21:11:20 »
sinds kort weer aan het hobbyen geslagen met Wintone 2.02; als ik dit programma opstart geeft het de melding MMSYSERR [32]: Wat heeft dit te betekenen; registreert ook geen codes.

groetjes CW

Offline Discriminator

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 4903
  • Rene - Rotterdam
    • https://www.discriminator.nl
Re: Wintone 2.02
« Reactie #1 Gepost op: 2 maart 2004, 08:07:36 »
Citaat van: "Rensticar"
sinds kort weer aan het hobbyen geslagen met Wintone 2.02; als ik dit programma opstart geeft het de melding MMSYSERR [32]: Wat heeft dit te betekenen; registreert ook geen codes.

Even zoeken met Google en voila:
http://www.bommeltje.nl/scanners/rgv.shtml#wintone

'Dit probleem doet zich meestal voor als je Wintone onder Windows 98 wil draaien. De oplossing is vrij simpel. Ga naar het configuratiescherm van Windows. Dubbelklik op het Multimedia-icoontje. Klik op het tabblad 'Audio' en stel bij Afspelen voorkeursapparaat 'Geschikt voor spelletjes' in. Hierna werkt Wintone zonder MMSYSERR-bericht.'

Rene

Rensticar

  • Gast
Re: Wintone 2.02
« Reactie #2 Gepost op: 5 maart 2004, 19:52:12 »
Bedankt Rene voor de reactie; werkt nu perfect !!!!

Offline willempie

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 237
geen
« Reactie #3 Gepost op: 27 november 2004, 22:00:23 »
ik heb dus windows XP bij "Geluiden en audioapparaten" en dan onder "audio" kun je nergens instellen dat hij geschikt is voor spelletjes.


wat nu?

Offline willempie

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 237
ook
« Reactie #4 Gepost op: 28 november 2004, 15:21:00 »
even een aanvulling op mijn bericht.

volgens het configuratischerm heb ik 2 geluidskaarten.

als ik de andere selecteer doet wintone het wel weer, echter nu doet recall het niet meer. voor mn her-installatie van windows Xp had ik maar 1 geluidskaart en deden ze het allebei gewoon. moet ik nu die andere geluidskaart verwijderen (en hoe doe ik dat dan?  :oops: ) ?

alvast bedankt

Offline Jacob

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 348
Re: Wintone 2.02
« Reactie #5 Gepost op: 28 november 2004, 15:27:20 »
Je kan niet recall EN wintone tegelijkertijd gebruiken.. Je zal dus OF wintone OF recall kunnen gebruiken..
Een andere optie om het wel beide tegelijkertijd te kunnen gebruiken is het installeren van een 2e geluidskaart

Jacob

Offline willempie

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 237
niet
« Reactie #6 Gepost op: 28 november 2004, 15:41:37 »
dat wat hierboven staat is niet waar, het kan wel.


zo is het gegaan:

Bij m'n her-installatie is mn 2de geluidskaart geinstalleerd (zit in mn analoge modem). toen ik deze installatie verwijderde deden ze het allebei (TEGELIJK) weer op dezelfde geluidskaart, net als in het verleden.

Als er 2 geluidskaarten zijn geinstalleerd, kun je slechts 1 programma op 1 geluidskaart laten werken. als er maar 1 geinstalleerd is kun je alle programma's op die ene kaart gebruiken.


nu heb ik dus maar 1 geluidskaart op mn pc en moet wintone wel die ene gebruiken. en dat werkt: probleem opgelost, geen foutmeldingen meer.