Auteur Topic: even voorstellen  (gelezen 1812 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline TheDuckMan

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 3
even voorstellen
« Gepost op: 24 januari 2021, 18:10:49 »
Hallo allemaal

Ik ben Marc en pas 47 jaartjes oud
Helemaal uit het zuiden omgeving Sittard


En eindelijk na jaren weer terug aan de oude hobby om te luisteren na alles wat los en vast zit.
Net een Uniden sds200E gekocht(waar ik nog een beetje over twijfel of die blijft)
en wil graag gebruik maken van iedereen zijn kennis en kunde.

Offline Bleij

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 2870
  • Bleij met de UBCD 3600
    • Zeeuwse scannerfrequenties e.o.
Re: even voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 24 januari 2021, 18:26:56 »
Hoi Marc,

Welkom op het scannerforum, veel luisterplezier toegewenst met deze leuke hobby  ;)

Groeten van Michel
Groeten van Michel

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2347
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: even voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 24 januari 2021, 19:13:27 »
Marc, welkom ! Veel plezier op dit forum, en met de hobby. Groet, Werner.

Offline Meeluisteraar

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 328
Re: even voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 24 januari 2021, 19:18:37 »
Hallo Marc,

Welkom op het forum. Zelf heb ik ook de SDS200E al enige tijd. Het heeft de nodige moeite gekost om hem aan de praat te krijgen. Als ik jou zou zijn zou ik hem niet weg doen. Het is geen scanner zoals vroeger, maar je hebt zo'n scanner tegenwoordig nodig als je het nodige wilt ontvangen. Pas heb ik ook de SDS100E gekocht waarbij een Nederlandstalige beschrijving zat. Nog geen tijd gehad om met die gebruiksaanwijzing verder te gaan met de SDS200E, die hebben grote overeenkomsten. Succes!
Uniden SDS200E + Diamond X-50, Icom R7000 + Diamond MR77, AOR 3000A + 5/8 UHF, Uniden SDS100E.

Offline alpha1

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 224
Re: even voorstellen
« Reactie #4 Gepost op: 25 januari 2021, 07:21:05 »
Welkom Marc,

Wat ik heb begrepen is dat de eerste batch?een brom had en dat deze met een aanpassing verholpen werd,de latere batch had hier geen last meer van(ik had de latere batch en deze had geen brom meer)

Aan de Uniden SDS200E heb je zeker een mooie en goede scanner(mooie uitgebreide kleuren display) ,zeker dat reeds NXDN&DMR geactiveerd is en het staat mooi op je bureau!!!

Je kan kant en klare bestandjes er in zetten via de pc,(op het net te vinden)en vanuit daar als voorbeeld nemen,en zelf frequenties veranderen of toevoegen.

Ik wens je veel luister plezier met je Uniden.

Gr,