Auteur Topic: Eurocircuit Valkenswaard  (gelezen 4660 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline pd0hvl

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 10
Eurocircuit Valkenswaard
« Gepost op: 13 maart 2008, 21:47:45 »
Goedenavond,

Aanstaande zondag ga ik naar het Eurocircuit in Valkenswaard kijken, en ik vroeg me eigenlijk af of iemand van jullie weet of daar iets van communicatie mee te luisteren is, en (belangrijker natuurlijk  ;) ) wat de frequentie daarvan is.

Edit:
Ik ben vandaag dus daar geweest, en de porto laten scannen op pmr, 467, 469.. Maar er is daar dus geen draadloze communicatie, alle uitkijkposten langs het parcours hebben een telefoon waarmee ze elkaar bellen :?

Weten jullie dat ook weer ;)

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21691
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: Eurocircuit Valkenswaard
« Reactie #1 Gepost op: 20 juli 2008, 11:55:39 »
Bij de pitlane zullen ze toch wel porto's hebben? En wat te denken van de rescuewagens.
Volgende maand zijn er weer races, misschien een kans om toch nog wat te vinden.
http://www.eurocircuit.nl/agenda.php

Offline Herbie19712015

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 13
Re: Eurocircuit Valkenswaard
« Reactie #2 Gepost op: 8 november 2015, 19:01:14 »
Bij de pitlane zullen ze toch wel porto's hebben? En wat te denken van de rescuewagens.
Volgende maand zijn er weer races, misschien een kans om toch nog wat te vinden.
http://www.eurocircuit.nl/agenda.php

Het is al een hele lange tijd geleden maar.....vandaag was ik op de RTL Parijs-Dakar preproloog en waren er vele PMR kanalen tussen 446.0000 en 447.0000 Mhz in gebruik.Zelf had ik mijn scanner op 446.1000 Mhz staan met daarop de start en de finish.

Offline Hutch

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1376
Re: Eurocircuit Valkenswaard
« Reactie #3 Gepost op: 10 november 2015, 23:16:11 »
En beide dagen heb ik op diverse frequenties geluisterd.en ik heb niks kunnen waarnemen.
Zelfs niet bij de presentatie savonds.
Er waren wel mensen aanwezig.met gele verkeershesjes en volgens mij zat er op de linker mauw.een blauw embleem
Met witte letters Traffic support.Heb die naam hier al eens eerder horen vallen.