Auteur Topic: E-Shop tip: UPUTRONICS Engeland (LNA's voor SDR enz)  (gelezen 2937 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Edwin uit 070

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 733
E-Shop tip: UPUTRONICS Engeland (LNA's voor SDR enz)
« Gepost op: 14 september 2023, 12:07:32 »
UPUTRONICS https://store.uputronics.com/uit het Verenigd Koninkrijk verkoopt onder andere een hele range aan LNA's (Low Noise Amplifiers) die je kan gebruiken in combinatie met allerhande SDR-apparatuur, maar ook met scanners en ontvangers. Het assortiment omvat onder andere LNA'S voor ADS-B, 137,5 NOAA, 162 Mhz AIS enzovoort enzovoort. De prijzen lijken mij niet onredelijk.

Daarnaast doen ze van alles met GPS-modules, Radio Modules enzovoort.

Qua LNA's heb ik nog geen Nederlands bedrijf gezien die deze producten verkoopt. Alleen de LNA voor ADS-B wordt sporadisch te koop aangeboden door een Nederlands bedrijf.

Ik heb geen enkel commercieel belang bij dit bericht en dit bedrijf. Maar zocht je toevallig een LNA voor AIS dan weet je die nu te vinden.

Bedrijf zit in Engeland. Ik weet effe niet of je tegenwoordig nog extra BTW en invoerrechten enz. moet betalen. Wat ik wel weet is dat nog niet zo lang geleden verzenden van UK naar NL dramatisch lang duurde. Ik had bij een ander Engels bedrijf paar kleine dingen besteld. Dat heeft ermaar liefst drie (!) maanden over gedaan voordat het in de brievenbus lag....

Offline BobHGL

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 211
Re: E-Shop tip: UPUTRONICS Engeland (LNA's voor SDR enz)
« Reactie #1 Gepost op: 14 september 2023, 18:58:40 »
Ik weet effe niet of je tegenwoordig nog extra BTW en invoerrechten enz. moet betalen. Wat ik wel weet is dat nog niet zo lang geleden verzenden van UK naar NL dramatisch lang duurde. Ik had bij een ander Engels bedrijf paar kleine dingen besteld. Dat heeft ermaar liefst drie (!) maanden over gedaan voordat het in de brievenbus lag....

Kheb wat radio-artikelen in bestelling staan, en moest 21% BTW betalen en €6 afhandelingskosten. Kzit al een paar weken te wachten.

Offline Henri le Beau

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2408
  • Apres moi le deluge
Re: E-Shop tip: UPUTRONICS Engeland (LNA's voor SDR enz)
« Reactie #2 Gepost op: 14 september 2023, 19:41:40 »
Ik heb een paar van hun LNA's, prima spul en niet te duur. Leuk topic dit trouwens.
Luisterspulletjes :)