Auteur Topic: Locatie boeien Zeeuwse Delta  (gelezen 1406 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Locatie boeien Zeeuwse Delta
« Gepost op: 26 oktober 2022, 13:33:36 »
Hallo,

Om de site zo compleet mogelijk te houden monitor ik op meldingen waarvan de locatie niet herkend is. Sommige meldingen bevatten geen locatie "Contact meldkamer", maar er zijn ook meldingen waarop ik trigger waar redelijkerwijs een locatie in zou moeten/kunnen staan maar niet als zodanig is herkend. Recent viel mijn oog op :

P 2 Schip/watersp. probl Boei_VH 7 Vaarwater Langs Hoofdplaat Breskens
P 1 BZB-01 Schip/watersp. probl (surfer in problemen) Boei_KT 6 Keeten-Mastgat-Zijpe Stavenisse 192213
P 1 358796 Schip/watersp. in problemen Boei_VM 49 Boei_VM 49 Veerse Meer Kamperland

Dat zijn dus boeien, in dit geval in de Zeeuwse delta.

Op dit moment zijn we bezig om ruim 2000 boeien toe te voegen, grotendeels op basis van openbare informatie (bestanden van RWS bijvoorbeeld).

Ook zal de mogelijkheid komen (in elk geval in de Telegram BOT) om, voor de waterliefhebbers, deze meldingen op basis van een fictieve plaatsnaam te kunnen ontvangen.

Laat de meldingen maar komen, maar zoveel incidenten zijn er niet op die wateren. Het is ook niet echt het seizoen meer :)

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: Locatie boeien Zeeuwse Delta
« Reactie #1 Gepost op: 26 oktober 2022, 14:08:43 »
Mocht iemand nog een dataset hebben (of kunnen vinden) van bakens, dan heb ik daar ook wel interesse in :)

03:57:07 24-07-22   -ALPHA-   P 1 258846 Schip/watersp. in problemen Baken_SCHELPHOEK: OEVERLICHT Hammen Burgh-Haamstede