Auteur Topic: motorola 2000 mts  (gelezen 9377 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Faramir

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 369
Re: motorola 2000 mts
« Reactie #15 Gepost op: 30 december 2014, 18:10:55 »
wat mag een gebruikte  motorola 2000 mts  ongeveer kosten en kan je er nog iets mee ? kan die eventuweel kopen voor 75 euro graag jullie mening

gr auke

Misschien een wat gedateerde reactie, maar toch... Ga van jezelf uit wat iets dergelijks je waard is. Daarmee bedoel ik dat als je bereid bent om 75 euro voor iets dergelijks te betalen en je hebt er dan een hoop plezier van is het goed besteed toch? Mijn porto heb ik gebruikt als scanner voor de brandweer destijds. Nu zou je dezelfde porto kunnen gebruiken als scanner op een aantal amateur frequenties en als je een licentie van de Veron zou halen kun je hem ook gewoon als portofoon op die frequenties gebruiken.
Als je geen bestemming hebt voor de porto is een euro nog te veel, lijkt me. Zo kijk ik er tegenaan in elk geval. De tweede porto heb ik een paar maanden geleden voor 100 euro aangeschaft en ik ben er nog steeds blij mee, ongeacht of het dan 'te duur' betaald is of niet. Voor die 100 euro heb ik een hoop plezier.

Voor wat het waard is...

Grtz,
John

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2372
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: motorola 2000 mts
« Reactie #16 Gepost op: 30 december 2014, 19:09:03 »
Helemaal met John eens, maar houd er wel rekening mee dat de accu's vrijwel altijd slecht zijn.
Dat kan extra kosten geven.
Wij hebben er nog enkele honderden liggen, VHF en UHF. Gaan er doorgaans uit voor € 65.- per stuk excl. opsturen ( € 8.-).

Offline Discriminator

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 4913
  • Rene - Rotterdam
    • https://www.discriminator.nl
Re: motorola 2000 mts
« Reactie #17 Gepost op: 30 december 2014, 20:10:31 »
Zeg dat wel, de door jou gemodificeerde Yup heb ik nog steeds en werkt ook nog steeds prima!

Even gekeken, dat was in 2004  :)

Citaat
Met een andere scanner heb ik wel wat moeite... Het chassisdeel van de antenne was losgekomen van de aansluitpen... Heb wel geprobeerd dat in orde te maken maar de scanner lijkt 'ongevoeliger' dan hij was... Is een AOR 8200 Mk2. Misschien dat jij daar eens naar wilt kijken?

Je bent altijd welkom voor een kop koffie in Rotterdam  8)

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2372
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: motorola 2000 mts
« Reactie #18 Gepost op: 3 januari 2015, 16:27:40 »
Dank voor je snelle reactie. Lang geleden was mijn eerste porto geprogrammeerd als scanner. Die tijd ligt helaas achter me. Het leek me leuk om een setje te maken wat bij elkaar past maar ik heb niet de spullen of kennis om dit te doen. Ik ga verder zoeken. Mocht ik iets tegenkomen waardoor ik een set porto's zou willen aanschaffen weet ik waar ik terecht kan.
Nogmaals bedankt voor je reactie!

John

John, had zojuist een klant op bezoek, die heeft een VHF en een UHF, snellader, slechte accu's.  Vraagt hij 75 euro voor.