Auteur Topic: Back up 780XLT  (gelezen 4362 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

HP

  • Gast
Back up 780XLT
« Gepost op: 27 augustus 2007, 22:03:45 »
Na een avondje druk programmeren van de 780 wil ik alle gegevens graag opgeslagen hebben.Ik gebruik de ARC780 software.
Ik probeer via>file>backup and Restore de boel op te slaan maar dat lukt niet.(er gebeurt niks als ik op backup klik en een map op de c schijf heb toegewezen)

tip??

bvd

Offline Remon

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1987
Re: Back up 780XLT
« Reactie #1 Gepost op: 27 augustus 2007, 22:51:44 »
Bestandsnaam perongeluk langer dan 8 tekens?

HP

  • Gast
Re: Back up 780XLT
« Reactie #2 Gepost op: 28 augustus 2007, 06:33:12 »
klopt,inmiddels opgelost.
bedankt!

HP

  • Gast
Re: Back up 780XLT
« Reactie #3 Gepost op: 30 augustus 2007, 18:47:51 »
telkens als ik de 780 via mijn pc laat draaien en vervolgens weer afsluit ben ik alle eerder "ingelezen"gegevens van frequenties,tags,etc weer kwijt en zijn alle banken blanco.(m.u.v. de naam van de bank)

Hoe zorg ik ervoor dat de eerstvolgende keer dat ik ARC780 start de gegevens "onthoudt"??
_________________

Offline BlackBox

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1287
Re: Back up 780XLT
« Reactie #4 Gepost op: 30 augustus 2007, 18:54:10 »
Je moet ze wel uploaden, niet allen via de PC draaien natuurlijk!  :oops::x
Good monitoring!
Frequency Monitor Centre

HP

  • Gast
Re: Back up 780XLT
« Reactie #5 Gepost op: 30 augustus 2007, 18:57:30 »
Ja uiteraard,na het "lezen"van de scanner hetzelfde verhaal..slaat het keurig op,maar na afsluiten van de sotfware..weg!!

Henk Voortwijs

  • Gast
Re: Back up 780XLT
« Reactie #6 Gepost op: 31 augustus 2007, 23:14:22 »
Citaat van: "HP"
telkens als ik de 780 via mijn pc laat draaien en vervolgens weer afsluit ben ik alle eerder "ingelezen"gegevens van frequenties,tags,etc weer kwijt en zijn alle banken blanco.(m.u.v. de naam van de bank)

Hoe zorg ik ervoor dat de eerstvolgende keer dat ik ARC780 start de gegevens "onthoudt"??
_________________

Voordat je het programma afsluit, eerst opslaan. Ik heb mijn files opgeslagen op een diskette. Als ik de diskette in de PC stop en daarna de software opstart, wordt de laatst gebruikte file automatisch geopend. Na het aanbrengen van wijzigingen eerst opslaan en dan afsluiten. Ik meen zelfs dat als je het programma afsluit en nog geen wijzigingen hebt opgeslagen, je eerst de vraag krijgt om e.e.a. op te slaan voor het afsluiten.