Scannersoftware > PDW

WAVFILES GEZOCHT tbv PDW

(1/21) > >>

Hunter:
Beste mensen,

Een hele poos geleden deed ik een oproep om (ZO LANG HET NOG KAN) wavfiles te verzamelen om die in de toekomst (en die "toekomst" breekt nu zo langzamerhand aan) aan de capcodes in PDW te kunnen koppelen.

Helaas kreeg ik destijds bijzonder weinig reakties, maar gelukkig heb ik zelf in het verleden aardig wat opgenomen en ben ik zelf begonnen met knippen en plakken. Ik heb wat wavfiles online gezet zodat het misschien wat duidelijker is wat mijn bedoeling is.

http://www.xs4all.nl/~atron/pdw

Dus wie heeft er nog opnames liggen of kan via-via aan opnames komen waaruit ik soortgelijke alarmeringen kan knippen?

Groeten, Peter.

Stefan uit 8terberg:
hoi peter

leuk deze audio opname's , maar hoe kan ik meer audio geluiden invoeren bij ,edit filter, nu kan ik er 9 inzetten , is er een mogelijkheid
om deze lijst langer te maken  ?

groet Stefan (rtvelst)

tcf:
Hoi Peter,

Ik heb hier nog een aantal AMR-files met diverse alarmeringen van ZHZ waaronder Leerdam, Gorinchem, Meerkerk.

Heb je daar wat aan ondanks dat het geen WAV-files zijn?

M.vr.gr

Stephan

Hunter:

--- Citaat van: "rtvElst" ---leuk deze audio opname's , maar hoe kan ik meer audio geluiden invoeren bij ,edit filter, nu kan ik er 9 inzetten , is er een mogelijkheid om deze lijst langer te maken  ?
--- Einde van citaat ---

Nee die lijst niet, maar zoals in de verschillende updates van PDW te lezen is (op de site en in de TXT bestandjes) kun je al enige tijd gebruik maken van de optie "CAPCODE.WAV". Je kunt oneindig veel wavfiles plaatsen met als naam de capcode waarbij hij moet worden afgespeeld. Plaats 0005000.wav in de map Wavfiles en hij zal worden afgespeeld als 0005000 wordt gefilterd :)

Met die mogelijkheid wil ik die map dus zo ver mogelijk vullen met analoge alarmeringen om straks toch nog wat gesproken woord te kunnen horen ;)

--- Citaat van: "tcf" ---Ik heb hier nog een aantal AMR-files met diverse alarmeringen van ZHZ waaronder Leerdam, Gorinchem, Meerkerk.
Heb je daar wat aan ondanks dat het geen WAV-files zijn?
--- Einde van citaat ---

In principe maakt het niet uit wat voor bestandstype het is, mits de kwaliteit ervan maar goed is. Echter, als AMR het bestandstype is dan weet ik niet of ik ermee overweg kan. WAV, MP3 of WMA moet geen enkel probleem zijn...

Groeten, Peter.

tcf:
Mocht je er interesse in hebben dan wil ik ze wel even naar je toe mailen ter beoordeling van de kwaliteit.

Grt Stephan

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie