Auteur Topic: vraag over radarkanalen binnen verkeersgebied Centrale Zandvliet  (gelezen 2141 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline kls

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 54
vraag over radarkanalen binnen verkeersgebied Centrale Zandvliet
« Gepost op: 27 april 2021, 12:08:58 »
Weet iemand of de radarkanalen Radar Waarde (VHF 19), Radar Saeftinge (VHF 21), Radar Zandvliet (VHF 04) en Radar Kruisschans (VHF 66) in de praktijk veel gebruikt worden? Alleen met slecht zicht misschien? Ze staan in de flyer Marifoonblokindeling VTS-Scheldegebied genoemd. Ik hoor er zelf namelijk nooit iets op, maar kom eigenlijk ook alleen maar met goed weer aan die kant.

Offline Henk Voortwijs

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 608
  • IK MOET HELEMAAL NIKS!
Re: vraag over radarkanalen binnen verkeersgebied Centrale Zandvliet
« Reactie #1 Gepost op: 29 april 2021, 13:04:46 »
Ik ontvang op alle kanalen communicatie, mijn locatie is in Zeeuw-Vlaanderen.
UBC760XLT; UBC780XLT; UBC3500XLT; UBC9000XLT; Sangean ATS-909X; TP-100 BASIC; Galaxy AF-A27; Midland Alan 48 Plus; TYT TH-8600

Offline kls

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 54
Re: vraag over radarkanalen binnen verkeersgebied Centrale Zandvliet
« Reactie #2 Gepost op: 10 mei 2021, 20:07:02 »
Bedankt voor de info. Vanaf de Bevelandse kant hoor ik er niets op, vandaar mijn vraag. Vorige week nog een poos vanuit Terneuzen meegeluisterd. Toen niets op deze radarkanalen gehoord, maar ook Centrale Zandvliet kon ik daar (met de standaard antenne op de handscanner) niet ontvangen. Later in de week nog een paar uur bij Het Nauw van Bath op de zeedijk geluisterd. Ook toen niets op de radarkanalen gehoord. Behalve af en toe op VHF 04, maar dat was steeds scheepvaart die Sector Heerjansdam in de regio Dordrecht opriep. De nieuwe Sector Waasland en vele andere kanalen wel gehoord daar.