Auteur Topic: Brandweer porto zuid/west Drenthe en kop van Overijssel  (gelezen 5023 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Kwikkie

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 72
  • Prutser
Brandweer porto zuid/west Drenthe en kop van Overijssel
« Gepost op: 24 oktober 2019, 17:41:44 »
Ik was benieuwd of er nog activiteit is op de porto kanalen van de brandweer in de regio rond meppel en of dit beluisterd kan worden? Is het nog de moeite waard om hier nog tijd en geld in te steken? Er zijn relatief goedkope Portos met dmr en dmo op Ali. Alleen wordt dit nog gebruikt in deze regio?
Be excellent to each other. And Party On, Dudes!

Uniden Bearcat UBC-800XLT
Uniden Bearcat SC-230
RTL-SDR
Discone, Diamond RH-901S
M3U-File, Broadcastify, Zello

Offline Luister Amateur

  • Monteur
  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 569
  • 73
Re: Brandweer porto zuid/west Drenthe en kop van Overijssel
« Reactie #1 Gepost op: 24 oktober 2019, 20:07:56 »
ze zijn goedkoop en het is ook troep . ik zou er niet aan beginnen . ik heb er 4 produckten gekocht waar van er 3 al stuk waren of erg slecht deden
zonde van je geld beter sparen voor een AOR dv 1 of dv 10 . die kan DMO ontvangen en en andere digitale modes waar van Tetra en die is zeer interessant om naar te luisteren

Offline Kwikkie

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 72
  • Prutser
Re: Brandweer porto zuid/west Drenthe en kop van Overijssel
« Reactie #2 Gepost op: 25 oktober 2019, 08:31:18 »
ze zijn goedkoop en het is ook troep . ik zou er niet aan beginnen . ik heb er 4 produckten gekocht waar van er 3 al stuk waren of erg slecht deden
zonde van je geld beter sparen voor een AOR dv 1 of dv 10 . die kan DMO ontvangen en en andere digitale modes waar van Tetra en die is zeer interessant om naar te luisteren

Wat is er zoal te beluisteren via tetra dan?
Be excellent to each other. And Party On, Dudes!

Uniden Bearcat UBC-800XLT
Uniden Bearcat SC-230
RTL-SDR
Discone, Diamond RH-901S
M3U-File, Broadcastify, Zello