Recente berichten

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 10
11
PDW / Re: Innovatie PDW | nieuwe PDW 2026
« Laatste bericht door flopper Gepost op Gisteren om 18:29:53 »
Mooie ontwikkeling, ook de PushOver werk goed. Nu even verder op ontdekking.

Mooi om te zien dat PDW een nieuw leven krijgt. Goed werken mensen, ben er blij mee

Dank! Los van alle features is er ook veel aangepast aan stabiliteit fixes, daar ben ik zelf ook blij mee. Had wel eens dat PDW ineens "verdwenen" was en dat lijkt nu verleden tijd.
12
PDW / Re: Innovatie PDW | nieuwe PDW 2026
« Laatste bericht door PD7AC Gepost op Gisteren om 18:19:54 »
Mooie ontwikkeling, ook de PushOver werk goed. Nu even verder op ontdekking.

Mooi om te zien dat PDW een nieuw leven krijgt. Goed werken mensen, ben er blij mee
13
Landelijk / Re: DARES frequenties
« Laatste bericht door Hans013 Gepost op Gisteren om 16:40:49 »
Dan vraag ik mij af waarom hebben ze Dares met de watersnood in zuid Limburg links laten liggen.

Jammer dat je je er niet in verdiept hebt wat betreft de watersnood.

Dares is tijdens die calamiteit actief geweest met het in kaart brengen van noodzaak en mogelijke verbindingen. Dit is opgezet met onder andere repeaters uit naburige regio’s.

Wat betreft protocollen daar ontkom je niet aan maar als je mee wil denken over die protocollen en mogelijke verbeteringen mag je me altijd mailen op voorzitter@dares.nl.
14
Zuid-Holland / Re: HTM colplug
« Laatste bericht door Hunter Gepost op Gisteren om 12:59:29 »
Mensen die een coltplug of een proppenschieter zoeken komen nog steeds op het forum.

Nu draai je hem om. De termen die jij gebruikte waren explicieter en in veelvoud.
Lijkt er een beetje op alsof het door het om te draaien goed probeert te praten.
Laten we het hierbij laten. Ik denk dat de OP erg content is met deze off-topic praat.
15
PDW / Re: Innovatie PDW | nieuwe PDW 2026
« Laatste bericht door dajero Gepost op Gisteren om 12:55:04 »
Testing Telegram:

Er staat 'Bold first line. Empty = no title'.
De titel komt er inderdaad, maar is niet vet zoals er staat.

Voor de rest alles functioneel denk ik, getest in individuele chat, group, supergroup en supergroup met topics.
16
Zuid-Holland / Re: HTM colplug
« Laatste bericht door BobHGL Gepost op Gisteren om 11:53:10 »
Mensen die een coltplug of een proppenschieter zoeken komen nog steeds op het forum.
17
PDW / Re: Innovatie PDW | nieuwe PDW 2026
« Laatste bericht door flopper Gepost op Gisteren om 11:17:48 »
Dit kan ik niet reproduceren. Als ik font instel, dan PDW afsluit en opnieuw opstart is alles wel bewaard gebleven.
Kan ook steeds ingesteld worden.
Filterscherm kleiner, daar bedoel jij de venstergrootte mee waarschijnlijk?
Denk niet dat daaraan iets aangepast was...?

Laat de definitieve versie maar komen  :D
Of zitten er toch nog aanpassingen in de pijplijn?

Klopt krijg ik ook niet gereproduceerd bij mij blijft alles groot, gelijkwaardig aan het font van de meldingen.

Tja de definitieve versie, deze week loopt mijn betaalde AI abonnement af dat is een mooie mijlpaal om de boel te parkeren. Ik heb nog één verrassing in petto en dat is toch de native Telegram en Pushover.net integratie. Hieronder een eerste build:




https://www.dropbox.com/scl/fi/555iw8ex0zqcqrzeluesp/pdw3.6.1.exe?rlkey=fhre2o40khqaettm9vatrka9g&st=mopymqql&dl=0
18
Zuid-Holland / Re: HTM colplug
« Laatste bericht door ACE Gepost op Gisteren om 10:59:40 »
Ik dacht persoonlijk aan iets wat in een bepaald merk proppenschieter hoort.......
19
Zuid-Holland / Re: HTM colplug
« Laatste bericht door Hunter Gepost op Gisteren om 10:45:48 »
Wat is een coltplug?


Verwijderd

Bob,

Ik snap dat je er een grappige draai aan geeft en feitelijk deel ik jouw mening, maar de keerzijde is dat mensen die op bepaalde woorden zoeken die volstrekt niets met onze content te maken hebben, toch op het scannerforum terecht komen.

Derhalve is het verwijderd. We snappen dat hij een codeplug bedoelt en om op jouw posting terug te komen, die steek je ergens anders in ;)
20
PDW / Re: Innovatie PDW | nieuwe PDW 2026
« Laatste bericht door dajero Gepost op Gisteren om 10:43:15 »
Graag even wat hulp hoe en waar kan ik berichten laten filteren op Gemeente en postcode dat ik juist deze in mijn mailbox ontvang zeer langgeleden met de versie 3.1 lukt mij dit wel maar in de versie 3.5.7 of 3.4.3 kan ik dit niet terugvinden wat is de oplossing of doe ik wat verkeerd graag jullie bijstand hiervoor aub.

Dit werkt op precies dezelfde manier in de nieuwere versies.
Filters > Filter list
Daar een nieuwe filter aanmaken.
Bij Text kan je gemeente en/of postcode ingeven.
In datzelfde venster zet je 'send email' aan.
Uiteraard moet je bij Options > SMTP/Email alles correct instellen.

Het filterscherm is bij mij niet kleiner en beslaat voor 98% mijn laptop-beeldscherm.
Via Display --> Font zet ik mijn letterype grootte op 10, maar na afsluiten staat alles op 11. Is ook niet te veranderen.

Verder werkt deze versie prima. Superhandig zijn ook de opties in het mail-scherm! Echt super!!

Dit kan ik niet reproduceren. Als ik font instel, dan PDW afsluit en opnieuw opstart is alles wel bewaard gebleven.
Kan ook steeds ingesteld worden.
Filterscherm kleiner, daar bedoel jij de venstergrootte mee waarschijnlijk?
Denk niet dat daaraan iets aangepast was...?

Misschien stomme vraag, maar is het filterscherm ook zo te maken dat de grootte instelbaar is?

Nou Jee ofwel Ja/Nee ;-) Wat ik heb gedaan is het statische font van 11 eruit gehaald, hij volgt nu de tekst grootte van de meldingen. Die hebben de meeste gebruikers als leesbaar ingesteld. Ook de logmodule is aangepast als testers daar nog afwijkingen zien in het log on disk formaat dan hoor ik het graag.

Ik merk een grote verbetering en Johan ook probeer deze eens SeaSparks. (waarom kan gebruikers hier niet taggen is dat in te stellen?)

https://www.dropbox.com/scl/fi/wjxzyhl4ye8gydp2mkodg/pdw3.5.8.exe?rlkey=gk8izi7i2rb7ta9io2g1ch8x0&dl=0

Laat de definitieve versie maar komen  :D
Of zitten er toch nog aanpassingen in de pijplijn?
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 10