Auteur Topic: Ontzettende WAARSCHUWING: Trunksniffer V3.0  (gelezen 2966 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline BlackBox

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1287
Ontzettende WAARSCHUWING: Trunksniffer V3.0
« Gepost op: 9 december 2005, 10:35:03 »
De afgelopen tijd aan het testen geweest met Trunksniffer V3.0.

Lees hieronder mijn bevindingen die ik inmiddels ook aan de makers heb gestuurd, voor de goede orde, mijn hele W98SE crashte na de installatie! Op WinXP werkt het enigzins en tussen de errors door zie ik wel erg leuke dingen die ik niet met Trinkito, Trunksnort of TrunkView zie zoals:

23:22:12 SDM from unit 0524 to unit 2618 (022), length=3 codewords, MPT1343 format
23:22:12 Data=GEEF LEVENSTEKEN  

De tekst in dit bericht is Nederlands, dus het is of een label van Entropia of de gebruiker heeft dit ingetoets op zijn toetsenbordje....leuk dus!


Bericht gestuurd aan 'bugs@sonar-securities.com':

Citaat
First I installed the program on a WinXP home SP2 machine:

Lots of inconsequent program failures, for example when I select the “Load network profile, tune control channel, … and start tracking automaticlyâ€
Good monitoring!
Frequency Monitor Centre

Offline Fr33k0ut

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 68
    • http://home.hccnet.nl/fr33k0ut
Re: Ontzettende WAARSCHUWING: Trunksniffer V3.0
« Reactie #1 Gepost op: 9 december 2005, 11:06:50 »
Misschien te laat voor jouw maar volgens link hoef je bij de error "ntdll.dll:RtlGetNtVersionNumbers" helemaal windows niet te herinstalleren. Op die bewuste pagina waarschuwt een software bedrijf dat bij de installatie van hun software de winXP versie van msvcrt.dll de originele van Win98 overschrijft zodat eea niet meer werkt. Als je had geboot vanaf cd-rom/floppie dan had je alleen de originele msvcrt.dll hoeven terug te zetten en was je klaar geweest.

Mzzl.
9000xlt (m\'n basis)- R10 (m\'n breedband)- Q7E (m\'n transceiver)
Pro 27 (m\'n eerste)- Model 40 (m\'n scoutje)- JP v6.8 (m\'n p2000 rx\'er)

Offline BlackBox

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1287
Re: Ontzettende WAARSCHUWING: Trunksniffer V3.0
« Reactie #2 Gepost op: 9 december 2005, 15:47:55 »
Ik had nog een W98 bootflop liggen en van een ander systeem de msvrt.dll gekopieerd om e.e.a. weer werkend te krijgen, maar daarmee wordt het probleem niet opgelost. Ik vind het waardeloos dat je voor zo'n stuk software moet betalen wat niet eens goed getest is.....en nu kunnen wij het probleem snel oplossen, maar de gemiddelde luisteraar denk ik niet....
Good monitoring!
Frequency Monitor Centre

Offline BlackBox

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1287
Re: Ontzettende WAARSCHUWING: Trunksniffer V3.0
« Reactie #3 Gepost op: 9 december 2005, 17:08:30 »
Zojuist antwoord ontvangen van de maker van Trunksniffer:

- De fouten die in de Win XP omgeving optraden worden in de volgende release opgelost.

- De foutmeldingen in W98 zijn te divers en het wordt aangeraden dit programma NIET op W98 te installeren

- Verschillende functies in de demo versie zijn uitgeschakeld, de demo draait helaas maar 40 minuten en 15 dagen..........

Het GVB Amsterdam gebruikt de software om hun netwerk te monitoren! Dus zo heel slecht zal het ook weer niet zijn!
Good monitoring!
Frequency Monitor Centre