Auteur Topic: Programmeer software GP340  (gelezen 2565 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

kustermj

  • Gast
Programmeer software GP340
« Gepost op: 25 augustus 2012, 19:38:45 »
Ik heb bij de aanschaf van mijn GP340 ook software gekregen. Het programmeren ging goed en kan mijn portofoon gebruiken waar ik hem voor nodig heb. Nu heb ik van een vriend een GP340 gekregen om hem ook te programmeren en nu krijg ik de foutmelding dat de codeplug niet wordt ondersteunt. Hoe is dit mogelijk en wat kan ik er aan doen om aan de juiste codeplug komen.

Wie kan mij helpen?

Groet,

Michael

Offline Simonn

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 763
Re: Programmeer software GP340
« Reactie #1 Gepost op: 25 augustus 2012, 22:59:22 »
Ik heb bij de aanschaf van mijn GP340 ook software gekregen. Het programmeren ging goed en kan mijn portofoon gebruiken waar ik hem voor nodig heb. Nu heb ik van een vriend een GP340 gekregen om hem ook te programmeren en nu krijg ik de foutmelding dat de codeplug niet wordt ondersteunt. Hoe is dit mogelijk en wat kan ik er aan doen om aan de juiste codeplug komen.

Wie kan mij helpen?

Groet,

Michael

Check even het versienummer onder het accupack, en vergelijk dat met het versienummer van CPS. Waarschijnlijk gaat het daar fout.

Online Marcel

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 322
Re: Programmeer software GP340
« Reactie #2 Gepost op: 25 augustus 2012, 23:24:21 »
Als ik het zo lees dat je de software bij de aanschaf van je gp340 hebt gekregen dan heb ik zo de indruk dat het een ebay hongkong porto betreft??!
Als dat zo is dan heb je waarschijnlijk weer een of ander aziatisch type te pakken en dan kan de software echt alleen maar met die porto samenwerken! Volgende keer dat je er weer een besteld heb je kans dat je dan weer totaal een andere versie software hebt die alleen weer bij die porto werkt!!

Anders zou het kunnen dat je inderdaad een oudere versie van de software hebt en dat de porto dus nieuwer is en je daar door een recentere versie nodig hebt.
Maar als je de software gekocht hebt moet je gewoon even terug gaan en vragen naar de recentste versie, bij aanschaf via de officiële kanalen heb je namelijk recht op (volgens mij) 2 jaar updates!
AR-DV10, UBCD3600XLT, DP4801 (1xVHF, 1x UHF), Airspoy SDR, eigenlijk teveel om op te noemen ;)