Frequenties > Landelijk

E.H.B.O met portfoon

<< < (2/5) > >>

jos75:

--- Citaat van: elsinga op 27 april 2025, 07:44:16 ---Als ze een losse antenne gebruiken, dan vallen PMR446 vergunningsvrije porto's af. Die mogen geen losse antenne gebruiken.
--- Einde van citaat ---

Scherp! je hebt helemaal gelijk!

Rolf Limburg midden:
Hier is verkeersbegeleiding met motoren geweest gezien de mix van motoren en kleding zijn dat vrijwilligers die met de eigen motor rijden en als ik het goed gezien heb(!) maakten ze gebruik van PoC proto's. (PPT over Celular) met een headset in de helm.
Zelf 10 jaar bij het Rodekruis in de evenementen hulpverlening mee gelopen en met de scanner vaker het portofoon verkeer van de organisatie mee uitgeluisterd, zou kunnen zijn dat de antenne daar voor was.
PoC zijn goedkoop in de aanschaf geen vaste kosten en licentie vrij dus voor een EHBO vereniging best een goede oplossing lijkt mij.

Rolf

ET:

--- Citaat van: Rolf Limburg midden op 27 april 2025, 17:08:14 ---...
PoC zijn goedkoop in de aanschaf geen vaste kosten en licentie vrij dus voor een EHBO vereniging best een goede oplossing lijkt mij.

Rolf
--- Einde van citaat ---

Met PoC heb je toch data verkeer waar je weer een SIM kaart voor nodig hebt waar op zijn beurt weer een abonnement aan vast hangt.

1591:

--- Citaat van: ET op 27 april 2025, 19:22:27 ---Met PoC heb je toch data verkeer waar je weer een SIM kaart voor nodig hebt waar op zijn beurt weer een abonnement aan vast hangt.
--- Einde van citaat ---

Hoeft geen abo te zijn. Ik gebruik zelf ook POC en heb daar gewoon aan databundel aan hangen die zichzelf opwaardeerd indien nodig.
Kost in principe bijna niks.
Verbruik is ook minimaal.

ET:
Die kende ik dan weer niet, maar mooie oplossing als dat zo werkt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie