Auteur Topic: Butel ARC-XT-PRO SOFTWARE  (gelezen 2307 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Sigint

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 396
  • COMSPEC
Butel ARC-XT-PRO SOFTWARE
« Gepost op: 11 december 2009, 00:18:05 »
De door Butel uitgebrachte ARC-XT-PRO ondersteunt nu ook de
nieuwe X en XT versies van Uniden scanners.
Om een beperkte indruk te geven wat hiermee mogelijk is hier onder enkele voorbeelden.
Wat zeer handig is dat je bij een tweede sweep het resultaat over
elkaar te zien krijgt in een andere kleur.
Bij bv. een antenne test is zo te zien hoe de ene antenne t.o.v. de andere presteert
over een groot freq. bereik.
Dit is slechts 1 van de vele mogelijkheden die met deze nieuwe software mogelijk is. ;)
Bye.
Sigint.
Zie ook:
viewtopic.php?f=28&t=17379
--

-
"Monitoring till 12 GHz"

Offline Jeep

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 46
Re: Butel ARC-XT-PRO SOFTWARE
« Reactie #1 Gepost op: 26 december 2009, 10:42:36 »
Ik heb nu de (freeware) BC tool en daar zitten toch wel wat beperkingen aan, die ik als "hinderlijk" ervaar, bijv. de toch wat omslachtige manier van invoeren van de frequenties.
Nu overweeg ik om toch maar de Arc 3500 versie aan te gaan schaffen, maar daar wordt dan weer een drietal versies van aangeboden, de Lite, de Basic en de Pro.
Gezien de prijsverschillen lijkt het mij toch wel raadzaam even goed te overwegen, welke versie voor mijn gebruik het beste zal zijn.
Het gebruik van de scanner zal voornamelijk zijn in de lucht- en scheepvaart sector aangezien daar mijn interesse ligt.
Ik wil de mogelijkheid hebben om eventueel bepaalde gebeurtenissen ook als mp3 of wave bestand te kunnen archiveren.

Eigenlijk zou ik de scanner als aangever willen gebruiken en de computer/laptop als registratie.

De keus lijkt mij te gaan tussen de basic en de pro versie, iemand ervaring?
Een onbuigzame Fries die niemand laat barsten.

Kraait de haan niet bij het ochtendrood, dan komt er regen of de haan is dood