Frequenties > Landelijk

Combofoon Kort Verkeer afgeschaft ?

<< < (2/3) > >>

paul19622:
Toch hoor ik hier in Delft zo af en toe nog gesprekken op die 417.9875 MHz. Gesprekken die o.a. gaan over overstappers in de richting van Barendrecht. Het lijkt er dus op dat het niet overal is afgeschaft ;)

Alpha:

--- Citaat van: "paul19622" ---Toch hoor ik hier in Delft zo af en toe nog gesprekken op die 417.9875 MHz. Gesprekken die o.a. gaan over overstappers in de richting van Barendrecht. Het lijkt er dus op dat het niet overal is afgeschaft ;)
--- Einde van citaat ---

In Deventer is kort verkeer ook nog niet helemaal afgeschaft. Connexxion is niet meer te horen, maar BBA en Syntus nog wel.

Johan Beck:
Het lijkt er dus op dat het alleen bij ConneXXion is afgeschaft.

Leen Ansems:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ConneXXion in Drente op een datasysteem via GSM/GPRS is overgestapt. Het traxys materiaal is uit dienst. Mogelijk is dat het nieuwe systeem ook in andere gebieden is ingevoerd. Entropia kan wel bouwen aan het netwerk, maar daar zijn ze gewoon veel te laat mee. De randstad had al in december 2004 in dekking moeten zijn en de rest van Nederland in het voorjaar van 2005 (zoals ze beloofd hadden). Oude traxysgebruikers hebben inmiddels hun plan getrokken en gaan echt niet op Entropia wachten. Nu komt het als de bekende mosterd na de maaltijd.

groeten,
Leen

Florian van Hunnik:

--- Citaat van: "Johan Beck" ---Toch is het eigenlijk wel een beetje apart. In de landelijke provincies in het noorden van het land en op de Waddeneilanden werken de chauffeurs nog wel gewoon buiten de CVL om. En het opmerkelijke is, dit gaat niet via KV maar via de dupex CVL kanalen.
--- Einde van citaat ---

Dat gebeurt ook in de omgeving van Nieuwegein/Leerdam. Bij Connexxion.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie