Auteur Topic: Alternatief voor verdwijnen Traxys?  (gelezen 4133 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

paul19622

  • Gast
Alternatief voor verdwijnen Traxys?
« Gepost op: 28 april 2005, 22:01:01 »
Nu Traxys eind van het jaar afgebouwd gaat worden was mijn vraag eigenlijk het volgende. Veel grote bedrijven o.a. Mebin, Basal-West, Geldnet etc etc moeten nu op zoek naar een alternatief voor Traxys maar welke? Wordt iedereen nu door het verdwijnen van Traxys verplicht zijn wagens te voorzien van een GSM? Bij een groot bedrijf met veel mobilofoon verkeer lijkt mij dit zeer onhandig. Ook weet ik dat Basal-West in Delft en Den Haag pas zijn cement wagens had voorzien van Traxys. Overigens zijn ze nu (alweer) niet meer te horen vandaar even mijn vraag. Waar zouden ze nu (nog) kunnen zitten of is inderdaad de keuze alleen nog maar voor deze bedrijven de GSM??

groet Paul,

Evos

  • Gast
Re: Alternatief voor verdwijnen Traxys?
« Reactie #1 Gepost op: 29 april 2005, 11:14:36 »
Entropia is een alternatief, zover ik weet is het zelfs mogelijk om traxys aparatuur om te zetten voor entropia. Gooi eens het woord "entropia" in de zoekfunctie je vind er genoeg info over..

bijv.

http://scannerforum.nl/forum/viewtopic. ... t=entropia
http://scannerforum.nl/forum/viewtopic. ... t=entropia

Gert Jan

  • Gast
Re: Alternatief voor verdwijnen Traxys?
« Reactie #2 Gepost op: 29 april 2005, 11:35:27 »
Citaat van: "Evos"
Entropia is een alternatief, zover ik weet is het zelfs mogelijk om traxys aparatuur om te zetten voor entropia. Gooi eens het woord "entropia" in de zoekfunctie je vind er genoeg info over..

Dat wilde ik gisteravond ook al schrijven, totdat ik zag dat hij in een eerdere posting al over Entropia gesproken had en dacht dat hij de link dus zelf al gelegt had :)

paul19622

  • Gast
Re: Alternatief voor verdwijnen Traxys?
« Reactie #3 Gepost op: 29 april 2005, 16:51:02 »
Citaat van: "Gert Jan Faas"
Citaat van: "Evos"
Entropia is een alternatief, zover ik weet is het zelfs mogelijk om traxys aparatuur om te zetten voor entropia. Gooi eens het woord "entropia" in de zoekfunctie je vind er genoeg info over..

Dat wilde ik gisteravond ook al schrijven, totdat ik zag dat hij in een eerdere posting al over Entropia gesproken had en dacht dat hij de link dus zelf al gelegt had :)

Entropia zou inderdaad een mogelijk kunnen zijn alleen is het nog even afwachten of dit systeem ook landelijk ingevoerd gaat worden? Verder had ik wel begrepen dat entropia iets verschilde kwa werking dan Traxys maar ik kan er natuurlijk ook naast zitten... In ieder geval bedankt en we wachten af :?

michael

  • Gast
Re: Alternatief voor verdwijnen Traxys?
« Reactie #4 Gepost op: 29 april 2005, 18:13:12 »
Ik heb gehoord dat Entropia uiteindelijk wel als doel landelijk wil worden.