Frequenties > Landelijk

Project; Penitentiaire Inrichtingen

(1/118) > >>

Johan Beck:
Penitentiaire Inrichtingen, de officiele naam voor wat we voorheen de gevangenis, Bijlmerbajes of huis van bewaring noemden. Ondertussen zijn er heel wat van deze inrichten en Rijksinrichtingen in Nederland te vinden. Een compleet overzicht staat op;
http://www.dji.nl/main.asp?pid=90&ppid= ... =0&soort=0
Vele inrichtingen werken in de 84/85 MHz en van veel inrichtingen zijn de frequenties dan ook bekend. Maar van een hoop zijn ze niet bekend of wordt er getwijfeld aan de juistheid ervan. PI Zwolle gebruikte nadat het net pas was geopend de 469.4500. Nu zit men op 85.3125. Maar dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat die 469.4500 niet meer gebruikt wordt.
Wie o wie helpt mij met het opzetten van een zo compleet mogelijke lijst. Vermeldt alleen frequenties waarvan je zeker weet dat die door een bepaalde PI wordt gebruikt. Neem ze dus niet zomaar over uit een boek, een lijst of van een internetsite.

Johan Beck:
Een kennis uit Hilversum gaf mij de volgende frequenties; 85.2500 en 85.3750. Hiervan is hij bijna zeker dat het om PI Over-Amstel gaat. Hij zegt; de stem van de vrouw op de vaste post is exact hetzelfde als van toen ze op 172.3900 zaten. Ook hebben ze het vaak over toren 1, 2, 3 of 4. Tevens hoort hij in Hilversum nog de 85.3125 en 85.3375 waarvan de gebruiker onbekend is. In ieder geval een PI. Wellicht het Grenshospitium of Rijks Jeugdinrichting 't Nieuwe Lloyd, beide aan de Tafelbergweg in Amsterdam.

Gert Jan:

--- Citaat van: "Daan112mb" ---153.1200 PIT, Penitentaire Inrichting Tilburg, locatie Ringbaan-Zuid
--- Einde van citaat ---

Ik hoor vanaf 23:45 tot nu (0:48u) veel communicatie op die frequentie en het is niet dat relais uit Utrecht.
Het zijn twee dames over een relais die het hebben over iemand op z'n zij leggen en zo, en of het geschreeuw niet te hard is... :?

Johan Beck:

--- Citaat van: "Gert Jan Faas" ---
--- Citaat van: "Daan112mb" ---153.1200 PIT, Penitentaire Inrichting Tilburg, locatie Ringbaan-Zuid
--- Einde van citaat ---

Ik hoor vanaf 23:45 tot nu (0:48u) veel communicatie op die frequentie en het is niet dat relais uit Utrecht.
Het zijn twee dames over een relais die het hebben over iemand op z'n zij leggen en zo, en of het geschreeuw niet te hard is... :?
--- Einde van citaat ---

Sherpa gehandicaptenzorg, Baarn.

BlackBox:
85,225 hoor ik hier ook in 't Gooi Johan, vermoedelijk PI Almere binnen, alhoewel die voorheen volgens mij op 85.2125 en 85.2375 zaten. Misschien hebben ze de twee frequenties opgeteld en door 2 gedeeld, ook wel bekend als het gemiddelde ;-)

Kan je voor de overzichtelijkheid telkens je eerste bericht aanvullen met bekende frequenties? Zodat er geen dubbele meldingen ontstaan!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie