Frequenties > Landelijk

DMR Portofoons Brandweer > frequenties

<< < (3/76) > >>

Hennie:

--- Citaat van: Alwin - R09 op 30 oktober 2017, 12:42:22 ---
--- Citaat van: Hennie op 30 oktober 2017, 11:49:37 ---Ik kreeg ze hier met de buitenatenne mee toen ze 2 km verderop op de autobaan bezig waren, er zat dan in principe ook helemaal niets tussen. Toen ze vorige week op 750 mtr afstand tussen de gebouwen stonden was het erg moeilijk te volgen. Kortom, je bent er maar beter dicht in de buurt.
--- Einde van citaat ---

Was dit nog analoog of al digitaal?
--- Einde van citaat ---

Digitaal

Alwin - R09:

--- Citaat van: Hennie op 30 oktober 2017, 12:43:11 ---Digitaal


--- Citaat van: Alwin - R09 op 30 oktober 2017, 12:42:22 ---
--- Citaat van: Hennie op 30 oktober 2017, 11:49:37 ---Ik kreeg ze hier met de buitenatenne mee toen ze 2 km verderop op de autobaan bezig waren, er zat dan in principe ook helemaal niets tussen. Toen ze vorige week op 750 mtr afstand tussen de gebouwen stonden was het erg moeilijk te volgen. Kortom, je bent er maar beter dicht in de buurt.
--- Einde van citaat ---

Was dit nog analoog of al digitaal?

Mvg,

Alwin
--- Einde van citaat ---

--- Einde van citaat ---

Hartelijk dank voor de info Hennie. Zit hier op 100 meter van post Zuilen en vanavond is het weer oefenavond, dus ik zal is even luisteren of er wat door de ether gaat.

Mvg,

Alwin

Johan Beck:

--- Citaat van: brw-luisteraar op 30 oktober 2017, 12:41:51 ---Goed om te zien dat het gewaardeerd word door de leden hier.

Dan de volgende tip ook maar geven...

Brandweer Dordrecht en omgeving is niet zo blij met DMR. De kanalen worden daar analoog gebruikt. En zo zijn er nog een paar regio's...
--- Einde van citaat ---

Dit wordt zeker gewaardeerd hoor. En ik zat even te twijfelen om ze in mijn portable scanner te zetten maar ga het nu toch maar doen als er ook analoog op gewerkt kan worden.

ET:

--- Citaat van: brw-luisteraar op 30 oktober 2017, 12:41:51 ---Goed om te zien dat het gewaardeerd word door de leden hier.

Dan de volgende tip ook maar geven...

Brandweer Dordrecht en omgeving is niet zo blij met DMR. De kanalen worden daar analoog gebruikt. En zo zijn er nog een paar regio's...
--- Einde van citaat ---

Het wordt zeer gewaardeerd !
Kan brgrijpen dat Dordrecht daar niet vrolijk van wordt, krijg je opeens zo'n DMR ratel door je helm als er een collega in de buurt is.
Ik ga eens kijken of ik er achter kan komen of ze hier in de buurt al zijn overgestapt.

Elmar

Alwin - R09:

--- Citaat van: brw-luisteraar op 30 oktober 2017, 12:41:51 ---Brandweer Dordrecht en omgeving is niet zo blij met DMR. De kanalen worden daar analoog gebruikt. En zo zijn er nog een paar regio's...
--- Einde van citaat ---

Ik heb begrepen dat ze in Zuid Holland Zuid weer terug gegaan zijn naar de analoge portofoons, omdat ze met dmr flink wat ontvangst\verstaanbaarheids problemen hebben.

Mvg,

Alwin

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie