Frequenties > Landelijk

AZC's op DMR

<< < (2/8) > >>

Nightwish:

--- Citaat van: DriverSander op 17 september 2017, 18:45:52 ---Zijn er ook mensen die de frequentie van het AZC in Hoogeveen kunnen bevestigen? Heb er nog nooit wat op gehoord, bij andere locaties wel.
--- Einde van citaat ---

AZC Hoogeveen is een poosje geleden overgegaan op een digitaal trunking systeem, ik heb mij door een van de medewerkers laten vertellen dat het een systeem is dat "Niet af te luisteren is" mijn vermoeden is dat ze op TETRA zijn gegaan, ook omdat de PTT knop meer dan een seconde ingedrukt moet worden voordat er gepraat kan worden zonder de eerste woorden te missen.

Ik moet er nog steeds met een laptop met SDR even langsgaan, maar het schort me aan tijd en zin momenteel, zodra ik die twee factoren weer heb teruggevonden laat ik uiteraard mijn bevindingen horen.

DriverSander:
Ok dankje, weet je ook wat de frequentie is? Zit er wel redelijk dicht bij.

centrum:
Ik kom nog wel eens in Hoogeveen en het AZC nooit ontvangen. Het AZC in Onnen is trouwens ook gesloten en de frequentie is stil.

Nightwish:
ik heb helaas geen idee van welke frequentie er wordt gebruikt, het is ook zo dat het portofooncerkeer heel minimaal is, er wordt heel weinig gezegd. dus heel druk zou het ook niet zijn.

Johan Beck:

--- Citaat van: Nightwish op 19 september 2017, 14:46:51 ---AZC Hoogeveen is een poosje geleden overgegaan op een digitaal trunking systeem, ik heb mij door een van de medewerkers laten vertellen dat het een systeem is dat "Niet af te luisteren is" mijn vermoeden is dat ze op TETRA zijn gegaan, ook omdat de PTT knop meer dan een seconde ingedrukt moet worden voordat er gepraat kan worden zonder de eerste woorden te missen.
--- Einde van citaat ---

Is inderdaad Tetra DMO.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie