Frequenties > Landelijk

Project: 153 MHz

<< < (2/73) > >>

Johan Beck:

--- Citaat van: "bezem" ---Ik ontvang ook een stadswacht op 153.170, zou jij die eens kunnen beluisteren, want ik heb geen idee waar die gehuisvest is...
(Er zit geen TQ op)
--- Einde van citaat ---

Hier in IJmuiden zoek ik dagelijks de band af maar er is totaal niets op te horen. Het zal dus niet ergens in mijn regio (Kennemerland) zijn.

BlackBox:

--- Citaat van: "bezem" ---Het Amerikaans Consulaat was van de zomer uitgebreid aan het testen op de volgende frequentie's;
153.350 en 153.650
Ze waren opzoek naar een mogelijkheid om een verbinding te realiseren tussen vliegkamp Valkenburg en de Ambassade.
En het zal je niet verbazen dat dat nou nét niet lukte.
De frequentie's zijn 100% correct, want ik heb ook geluisterd op de onderband, en daar kwamen ze binnen op 148.750 en 149.050
--- Einde van citaat ---

:shock:  :shock:  :shock:  :shock:

Kijk dit is nou GEWELDIG! Op 15/16 december 2002 heb ik iets soortgelijks gehoord, vlak voor de aankomst van Clinton (hield lezing in Rotterdam bij de Van Nelle fabriek). ‘Watchtower’ en verschillende callsigns 1033 t/m 1088 op 153.350 Mhz.

Onverwacht resultaat! Leuk bezem!

BlackBox:
AANVULLING

153.120  UMC Utrecht Medisch Centrum, o.a. bewaking. Voorzien van 5tvo toonslot.

Du Booton:
Hee Bezem, de door jou gevraagde 153.1700 met je weet wel gate levert hier niks op.
En de Yankees zit weer op de hun gewone frequentie ik hoor er echter nu echter wel een riedel achteraan, luister jij ook maar eens.

Groet René

Discuscs:
Hier in de Kop van Noord Holland heb ik;

153.120
153.155
153.180

Volgens mij allemaal gebruikt door de Nederlandse aardolie maatschappij (NAM) op het gasstation Oostoever bij Den Helder.

groet Hans

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie