Auteur Topic: 467.3700 in zwolle  (gelezen 11136 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Erik

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2460
Re: 467.3700 in zwolle
« Reactie #15 Gepost op: 10 augustus 2010, 19:49:04 »
Citaat
In Weezenlanden sluit de zorg zo goed mogelijk aan op de wensen, behoeften en gewoonten van de mensen. Cli ๋nten die blijvend in het verpleeghuis verblijven, wonen in een ้้n- of tweepersoonskamer. ....

Dat is bij bijna alle verpleeghuizen zo.
Ik weet niet of er meer verpleeghuizen zijn in Zwolle?

Offline zwollie

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 11
Re: 467.3700 in zwolle
« Reactie #16 Gepost op: 30 december 2011, 13:11:35 »
Ik volg deze frequentie nu al een tijdje en ben er inderdaad nog steeds niet achter wat de gebruiker is. Mijn scanner, een oudje van mijn opa zonder buitenantenne, heeft niet echt een geweldig bereik maar zelfs binnen op de begane grond ontvang ik bijna alle porto's kraakhelder, waar ze zelf aangeven dat de ontvangst redelijk is.
De etherdiscipline is nog steeds strak, waardoor je nauwelijks iets anders hoort dan aan of afmelden voor de BHV naar en van de meldkamer. Tot nu toe maar enkele kleine brokjes aan info. Zo noemde een porto "... aanmelden voor de BHV Lion" en het resetten van twee deuren in/bij het restaurant.
Tot nu toe nooit iets over woonkamers gehoord trouwens.

een suggestie van mijn kant: zou het de ABN toren kunnen zijn? hoog genoeg voor een goede ontvangst in grote delen van Zwolle en groot genoeg voor 20 BHV-ers (aldus een foto van een ontruimingsoefening met +/- 20 man/vrouw in hesjes)

Leen Ansems

  • Gast
Re: 467.3700 in zwolle
« Reactie #17 Gepost op: 30 december 2011, 13:16:11 »
Lion: Lionsclub van ondernemers lijkt me niet van toepassing. De (oranje) leeuw zou ING kunnen zijn?

Offline Erik

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2460

Offline zwollie

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 11
Re: 467.3700 in zwolle
« Reactie #19 Gepost op: 5 januari 2012, 12:51:58 »
Ik denk dat het inderdaad het gebouw van de IND betreft, de uitspraak hoorde ik vandaag op zijn Frans.
Maar dit is telkens maar een BHV die zich daarmee meld: zijn de anderen ook van de IND (dagelijks tot zo'n 5 BHV ers en tot 20 porto's)?
Iemand ervaring met de communicatie binnen de IND? hebben die inderdaad zo veel porto's in gebruik?

Offline zwollie

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 11
Re: 467.3700 in zwolle
« Reactie #20 Gepost op: 25 januari 2012, 17:13:58 »
Vandaag melde een van de porto's zich af voor de BHV in "grande vitesse" ook een gebouw van de IND, dus de gebruiker lijkt definitief de IND!

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21691
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: 467.3700 in zwolle
« Reactie #21 Gepost op: 25 januari 2012, 17:38:46 »
Dat lijkt mij dan ook wel hoor. Is het alleen de BHV die je er op hoort of maakt de beveiliging er ook gebruik van?

Offline zwollie

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 11
Re: 467.3700 in zwolle
« Reactie #22 Gepost op: 26 januari 2012, 10:09:02 »
Tijdens een porto check hebben ze meestal zo'n 15 porto's in gebruik, bij het aan en afmelden zijn het maar een stuk of 5 BHV'ers dus waarschijnlijk ook beveiliging