Auteur Topic: Probleem met Wintone en Display  (gelezen 3362 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

scanner_dronten

  • Gast
Probleem met Wintone en Display
« Gepost op: 17 december 2003, 22:20:17 »
Ik heb alles gedaan zoals het moest via die site van jjvdwiel maar toch lukt er van alles niet :( . In het hoofdvenster van Display komen niet de bestanden te staan die daar moeten staan. Wie kan me helpen? Ik snap er steeds minder van en ik ben al héél lang bezig om alles voor elkaar te krijgen. :roll:  :?:  :roll:
Groeten Anton

Offline woody_duiven

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 632
    • RonV Media
Re: Probleem met Wintone en Display
« Reactie #1 Gepost op: 18 december 2003, 13:35:03 »
Hallo,

Geef even aan wat er niet wil, dan is het makkelijker om hierop een antwoort te geven.
Op mijn site staat ook een uitleg over de instellingen van beide programma's, kijk daar eens:
http://112-west-veluwe-vallei.nl klik op software, dan wintone.

succes.
RonV Media wenst u allen een geweldig en gezond 2018!

scanner_dronten

  • Gast
Re: Probleem met Wintone en Display
« Reactie #2 Gepost op: 18 december 2003, 14:22:08 »
Citaat van: "woody_ede"
Hallo,

Geef even aan wat er niet wil, dan is het makkelijker om hierop een antwoort te geven.
Op mijn site staat ook een uitleg over de instellingen van beide programma's, kijk daar eens:
http://112-west-veluwe-vallei.nl klik op software, dan wintone.

succes.

Wintone decodeert de codes wel in wintone maar laat ze niet zien in Display. In het hoofdscherm van Display moeten volgens alle codes staan die in het bestand 5-ton.txt gezet zijn. Dit is bij mij niet het geval.

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21666
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: Probleem met Wintone en Display
« Reactie #3 Gepost op: 18 december 2003, 14:38:32 »
Om Display te laten werken moet je in het configuratiescherm van Windows nog wel de Landinstellingen aanpassen. Ga naar Start, Instellingen, Configuratiescherm. Dubbelklik daar op Landinstellingen, ga naar het tabbald Tijd, de Tijdstijl moet zijn;  UU:mm:ss. Ga naar het tabblad Datum. De Stijl korte notatie moet zijn;  dd-MM-jj. Deze instellingen worden vaak vergeten.