Auteur Topic: log-software  (gelezen 11546 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

ron

  • Gast
log-software
« Gepost op: 28 januari 2003, 21:47:47 »
Ik ben op zoek naar iemand die voor zijn hobby een programma voor op de PC zou willen maken waarin wij als reddingsbrigade onze communicatie kunnen registreren.
Te denken valt aan iets simpels met begin- eindtijd en bijzonderheden.
Hier kunnen we dan de surveillances en calamiteiten mee bij houden.

Als dit dan na invullen eindtijd opgeslagen zou worden en in rapport vorm aan einde weekend geprint kan worden, is het helemaal top natuurlijk.

Wie wil deze uitdaging aan?
Ik ben benieuwd....

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21588
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: log-software
« Reactie #1 Gepost op: 28 januari 2003, 22:15:37 »

ron

  • Gast
Re: log-software
« Reactie #2 Gepost op: 29 januari 2003, 10:59:27 »
Dat is een prog om de bestande (gesprekken) op te nemen. Die heb ik reeds. Maar ik bedoel echt een prgramma waarin je kan typen maar waar bijvoorbeeld al info bij een roepnummer staat en tijden bij elke toevoeging van info autom. worden geplaatst op de regel e.d.

Offline Arle

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1214
Re: log-software
« Reactie #3 Gepost op: 29 januari 2003, 13:12:59 »
Ik weet niet of jullie aktief gebruik maken van jullie 5-tvo (tooncodes), anders moet je Alexis eens proberen.
Kan je precies zien wie hoe laat een tooncode gebruikte, je kan het uitprinten en je kan de gesprekken ook opnemen, zodat je later terug kan luisteren.....
Moet je alleen wel iedereen wijs kunnen maken dat ze de tooncode moeten gebruiken als oproep naar je centrale post....
Hier vonden en vinden ze dat niet nodig, dus werkt(e) het niet!
Met vriendelijke groet,
Arlé


ron

  • Gast
Re: log-software
« Reactie #4 Gepost op: 29 januari 2003, 16:25:46 »
Nee wij gebruiken het niet, sterker nog volgens mij mogen we het van de bond waar onze kanalen van zijn niet gebruiken.

Staat me bij dat dat niet kon.

Ik heb dus al Scanrec maar nu nog een progr. dat het mogelijk maakt in een soort van database in excel ofzo zelf info toe te voegen in een leuk representatief schermpje

Offline BlackBox

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1287
Re: log-software
« Reactie #5 Gepost op: 12 februari 2003, 16:42:19 »
Ron,

Bel eens met het Rode Kruis in Amsterdam, vraag even of je een mail-adres kan krijgen van Nico, een vrijwilliger die tevens programmeur is, ik weet dat hij voor het Rode Kruis een progje heeft geschreven, wellicht kan hij dat voor je aanpassen. Het is precies zoals jij het bedoelt en erg simpel in gebruik.

Lukt het niet laat het me even weten!
Good monitoring!
Frequency Monitor Centre

jo-pey

  • Gast
vraagje Re log-software ???
« Reactie #6 Gepost op: 7 maart 2003, 16:53:03 »
Hallo , ik zoek ook software , maar ik zoek een programma die de gesproken tekst van de scanner omzet in tekst .

Dus ik sluit mijn scanner aan op de PC , en alle gesprekken die ik hoor
wil ik dan graag in een txt formaat hebben staan , dus alleen maar tekst.

Ik weet niet zo het zoiets geeft maar ik zie het wel op dit forum .

Heel Hartelijk Dank voor jullie reply,s


P.S. als het mogelijk is zouden jullie dan de antowoorden naar het volgende adres willen mailen >>>   heythuysen@everyday.com

Bedankt nogmaals  :wink: