Auteur Topic: Vragen over woordherkenning Jupiter Pro V8.6  (gelezen 3145 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Roobbie

  • Gast
Vragen over woordherkenning Jupiter Pro V8.6
« Gepost op: 29 mei 2008, 11:20:05 »
Aangezien de processor van m'n oude pager is overleden, zoe ik een nieuwe.
Op zich doet m'n oude pager het nog wel, ik kan 'm alleen niet meer via de PC updaten (wel handmatig).

Nu wil ik op de nieuwe pager woordherkenning hebben.
Ik weet alleen niet in welk stadium de ontwikkelingen ervan zich bevinden bij de Jupiter Pro.
Als 't allemaal nog niet zo ver is doorontwikkeld, dan wacht ik het nog even een tijdje af.

Wat ik wil: ik voeg een monitorcode toe, en wil daar dan meerdere filterwoorden aan toevoegen.

- Ik heb al even gezocht, en zo te zien kun je maar één woord per CAP-code toevoegen. Klopt dit?

- Zo ja, weet iemand of een nieuwe versie in de maak is waarbij meerdere woorden per CAP-code zijn toe te voegen?

- Is het een mogelijkheid om bijv. vier keer dezelfde CAP-code toe te voegen, met aan elke CAP-code een ander filterwoord?

- Krijg ik de meldingen van die CAP-code, maar die niet voldoen aan het filterwoord, ook te zien op de pager, zonder dat 't alarm afgaat (dit wil ik nl. niet)?

- Is Jupiter Pro de enige pager met woordherkenning?

Alvast bedankt voor alle hulp!

Offline RS

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2243
Re: Vragen over woordherkenning Jupiter Pro V8.6
« Reactie #1 Gepost op: 29 mei 2008, 11:25:42 »
Citaat van: "Roobbie"
Wat ik wil: ik voeg een monitorcode toe, en wil daar dan meerdere filterwoorden aan toevoegen.

Hier houdt het al op. Meerdere filterwoorden kan niet. Er is maximaal 1 filterwoord mogelijk dat je naar believen aan elke cap kunt koppelen. Het werkt bovendien alleen naar behoren als het filterwoord letterlijk overeenkomt met het woord in de meldtekst. Als je dus meerdere regio's wilt volgen levert dat vaak al een onoverkomelijk probleem op. Bovendien kun je aan het filterwoord maar 1 geluid hangen.

Roobbie

  • Gast
Re: Vragen over woordherkenning Jupiter Pro V8.6
« Reactie #2 Gepost op: 29 mei 2008, 12:27:36 »
Citaat van: "RS"
Er is maximaal 1 filterwoord mogelijk dat je naar believen aan elke cap kunt koppelen.

Dus als ik het goed begrijp kun je maar 1 filterwoord op je pager zetten, die je dan aan bep. CAP-codes kunt koppelen?
En dus ook niet per CAP-code een eigen filterwoord?

Ik heb alleen CAP-codes van Hollands-Midden erin staan, dus dat gaat het probleem niet zijn.

Leen Ansems

  • Gast
Re: Vragen over woordherkenning Jupiter Pro V8.6
« Reactie #3 Gepost op: 29 mei 2008, 14:03:04 »
Citaat van: "Roobbie"
Dus als ik het goed begrijp kun je maar 1 filterwoord op je pager zetten, die je dan aan bep. CAP-codes kunt koppelen?

Dat klopt.

Citaat van: "Roobbie"
En dus ook niet per CAP-code een eigen filterwoord?

Nee, dat gaat niet. Je moet ook niet vergeten dat een pager berichten moet ontvangen en beslist geen tekstverwerker is. De pager controleert karakter voor karakter in het filter precies zoals je het hebt ingetikt. Let dus goed op de schrijfwijze.
Mvg,
Leen