Auteur Topic: Vraag Jupiter pro v9.1  (gelezen 8045 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Leen Ansems

  • Gast
Re: Vraag Jupiter pro v9.1
« Reactie #15 Gepost op: 11 september 2010, 13:46:28 »
Citaat van: "combofoontje"
Ik heb nu de ProOne met progameerset en overweeg de Jupiter te kopen vandaar de test om eens te kijken wat er allemaal met dat wonder kan.

Je kan met de Jupiter veel meer en hij kan met de hand geprogrammeerd worden. De tijd/datum loopt altijd gelijk met het netwerk en omzetten van zomer op wintertijd gaat automatisch. Met de programmeerkit (software, USBkabel en programmeeradapter) heb je volledige beheersing over de pager en kan je snel van capcodes wisselen. De kit kost 45 euro. Het is geen slechte investering, maar wij kunnen niet boordelen hoe rijk je bent :wink:

combofoontje

  • Gast
Re: Vraag Jupiter pro v9.1
« Reactie #16 Gepost op: 11 september 2010, 18:37:12 »
De kostprijs is geen probleem (incl. programeur)
Nu heb ik erg veel plezier van de programeur van mijn ProOne aangezien ik nogal eens wat verander.
Dit gaat sneller en ik heb veel meer overzicht van wat ik waar plaats.

De Jupiter lijkt mij vooral mooi door het woordfilter maar ik moet me er nog iets verder in verdiepen.
Zoals ik nu denk dat het werkt is dat je 3 filters maakt en dat je deze per capcode aan kan zetten.
Dus op capcode 1 wil ik filter 1 en 3 toepassen en op capcode 2 b.v. filter 2 en 3.
Vooral om een woordfilter te maken met "oms" en daar dus geen alarm op te zetten filter je mooi
veel "automaatjes" weg.

Werkt de pager trouwens de filters (als je 3 filters op een capcode zet) van laag naar hoog af ?
Dus als het 1e filter niet klopt gaat ie door naar de 2e enz ?

Leen Ansems

  • Gast
Re: Vraag Jupiter pro v9.1
« Reactie #17 Gepost op: 11 september 2010, 20:42:14 »
Per capcode kan je alleen het totale filter aan of uit zetten. Komt er 1 van de filterwoorden in een melding voor dan zal het bericht een speciale behandeling krijgen.  Bevat een melding die trefwoorden niet dan kan je die melding b.v. stil afhandelen. Is er wel een treffer, dan kan je daar ook een apart geluid aan meegeven. (ook zelf samen te stellen). Er zijn vast wel gebruikers die je voorbeelden kunnen geven. Ik weet meer van wat er in de kast zit :wink:

combofoontje

  • Gast
Re: Vraag Jupiter pro v9.1
« Reactie #18 Gepost op: 12 september 2010, 14:23:45 »
Citaat van: "Leen Ansems"
Per capcode kan je alleen het totale filter aan of uit zetten. Komt er 1 van de filterwoorden in een melding voor dan zal het bericht een speciale behandeling krijgen.  Bevat een melding die trefwoorden niet dan kan je die melding b.v. stil afhandelen. Is er wel een treffer, dan kan je daar ook een apart geluid aan meegeven. (ook zelf samen te stellen). Er zijn vast wel gebruikers die je voorbeelden kunnen geven. Ik weet meer van wat er in de kast zit :wink:

Ok, het kwartje valt..bijna dus.

Het filter is een ding die dus als totaal op een cap aangezet kan worden.
Kun je dan wel per filterwoord een aparte behandeling aangeven (tone) dus 3x

Dus op capcode 1 komt het woord "oms" binnen doet ie niks en "pro 1" piepen ?

Leen Ansems

  • Gast
Re: Vraag Jupiter pro v9.1
« Reactie #19 Gepost op: 12 september 2010, 14:46:17 »
Stel dat je de filterwoorden: "Prio 1" op filter 1, "Amsterdam" op filter 2 en "TAS123" op filter 3 hebt gezet. Als er "prio 2" in de melding staat gebeurd er niks bijzonders. Staat er Prio 1 in dat wordt die melding eruit gelicht. Ook zo bij "Amsterdam" of "tas123" in een melding. Je doet als het ware aan de loterij mee met 3 loten, valt op 1 van die loten een prijs, dan ben je al verder. Nu duidelijk? Dat alle 3 de filterwoorden in dezelfde melding voorkomen is dan wel uniek, maar het kan. Hangt af wat je daarvoor gekozen hebt.

combofoontje

  • Gast
Re: Vraag Jupiter pro v9.1
« Reactie #20 Gepost op: 12 september 2010, 15:54:11 »
Citaat van: "Leen Ansems"
Stel dat je de filterwoorden: "Prio 1" op filter 1, "Amsterdam" op filter 2 en "TAS123" op filter 3 hebt gezet. Als er "prio 2" in de melding staat gebeurd er niks bijzonders. Staat er Prio 1 in dat wordt die melding eruit gelicht. Ook zo bij "Amsterdam" of "tas123" in een melding. Je doet als het ware aan de loterij mee met 3 loten, valt op 1 van die loten een prijs, dan ben je al verder. Nu duidelijk? Dat alle 3 de filterwoorden in dezelfde melding voorkomen is dan wel uniek, maar het kan. Hangt af wat je daarvoor gekozen hebt.

Duidelijk, nog een ding komt filter 2 en 3 in een melding voor geeft de pager dan de actie van filter 2 omdat die
eerder is ?
Zoals ik in de gebruiksaanwijzing lees heeft elk filter zijn eigen geluid

Leen Ansems

  • Gast
Re: Vraag Jupiter pro v9.1
« Reactie #21 Gepost op: 12 september 2010, 16:07:30 »
Citaat van: "combofoontje"
Duidelijk, nog een ding komt filter 2 en 3 in een melding voor geeft de pager dan de actie van filter 2 omdat die eerder is ?
Zoals ik in de gebruiksaanwijzing lees heeft elk filter zijn eigen geluid

Op de vraag of je voor ieder filter een apart geluid hebt, kan ik op dit moment geen antwoord op geven omdat de software niet op deze computer staat. Of het eerst filter 2 of 3 is waarop het geluid gemaakt wordt, maakt toch niet uit? De melding wordt er tussen alle andere meldingen uitgepikt en dat is het uiteindelijke doel.

Offline RS

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2243
Re: Vraag Jupiter pro v9.1
« Reactie #22 Gepost op: 12 september 2010, 16:16:39 »
Citaat van: "combofoontje"
Duidelijk, nog een ding komt filter 2 en 3 in een melding voor geeft de pager dan de actie van filter 2 omdat die eerder is ?
Zoals ik in de gebruiksaanwijzing lees heeft elk filter zijn eigen geluid

Dat klopt. Je krijgt dan het geluid van 2.