Auteur Topic: Trunkview 2.0 Profielen  (gelezen 6399 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline jeffrey1200

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 255
Re: Trunkview 2.0 Profielen
« Reactie #15 Gepost op: 8 februari 2008, 13:38:52 »
Hoi John, ik ben er al een tijdje druk mee bezig. Als ik alles rond heb mag je hem van me hebben.
Als je mee wilt helpen kunnen we elkaar aanvullen. Ben je in bezit van een scanner met RS232 aansluiting?
Afluisteren wat niet voor je oren bedoeld is

2x UBC 780XLT | Zendamateur

Offline nl12432

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 83
    • http://www.mijneigenfavorieten.nl/nl12432/
Re: Trunkview 2.0 Profielen
« Reactie #16 Gepost op: 8 februari 2008, 16:58:34 »
Citaat van: "jeffrey1200"
Hoi John, ik ben er al een tijdje druk mee bezig. Als ik alles rond heb mag je hem van me hebben.
Als je mee wilt helpen kunnen we elkaar aanvullen. Ben je in bezit van een scanner met RS232 aansluiting?

Ik heb 6 scanners met een RS232 aansluiting ,er is geen enkele aangesloten op de pc .
Wel hebben er 3 een discriminator uitgang en die gaan wel naar de PC.
Ik zal je van de week mijn file van  Trunkview sturen  (als je E-mail adres bekend is).
Alvast bedankt.

Groetjes,

John

diego1974

  • Gast
Re: Trunkview 2.0 DRINGEND VRAAGJE
« Reactie #17 Gepost op: 25 augustus 2008, 12:57:27 »
beste collega Trunk luisteraars ..
ik heb een probleem ,
ik zie de naam niet staan bovenaan het scherm , daar staat "unregisterd" terwijl daar bijvoorbeeld AMC AMSTERDAM had moeten staan . ook geeft hij de frequenties niet weer bij de  voice channel alleen 000.000 hier heb ik natuurllijk niet veel aan.
waar kan dit aan liggen, ik heb al wat gestoeid met de base channel , van 420.000 naar 423 ofzo , ma hij blijft niks doen , HELPIE

Offline leimpie

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 208
Re: Trunkview 2.0 DRINGEND VRAAGJE
« Reactie #18 Gepost op: 25 augustus 2008, 13:25:47 »
Citaat van: "diego1974"
ik zie de naam niet staan bovenaan het scherm , daar staat "unregisterd" terwijl daar bijvoorbeeld AMC AMSTERDAM had moeten staan

Heb je ook de NL-database (=bestand sites.xml) in de TrunkView folder gezet?

Als je TV opstart en je kijkt in de Sites database (Ctrl-D) moet deze niet leeg zijn.

Als TV nu de ID van site AMC A'dam herkent en deze staat in de database, dan zal de site naam bovenin het scherm verschijnen.
Omdat ook de base frequentie en de step uit de database gehaald worden, zullen de freq's van de spraakkanalen ook juist berekend worden. (en niet meer 000.00000 zijn).

--
Gerrit.  (met een dringend antwoord  ;))