Auteur Topic: Display.Wintone 2.2  (gelezen 14061 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Jan Verkerk

  • Gast
Display.Wintone 2.2
« Gepost op: 31 juli 2003, 16:46:36 »
HEEEEEEEEEEELP

Hallo alemaal,
mijn vraag is hoe kom ik aan een goedwerkend programma van DISPLAY.EXE komen en hoe krijg ik het gekoppeld aan het programma Wintone 2.2.
Ik heb Wintone 2.2 al in mijn bezit en het werkt redelijk.
Ik heb ook het programma Zipfile, Display.exe via Hennie Edelenbos in mijn bezit, via het internet lang geleden gedownload maar staat helaas niet meer op het internet de pagina is opgeheven maar op de een of andere manier na het uitgepakt te hebben wil het niet werken.
ik krijg steeds de meldingen dat ik een File mis in de trend van (Bij een Ole DB-bewerking die uit meerdere stappen bestaat, zijn fouten opgetreden.
Controleer alle Ole DB-statuswaarden als deze beschikbaar zijn. er is niets gewijzigd.) en dat geef hij na Enter steeds de melding van
(Invoer 13 typmatch geef volgend nummer door 1x 8 : 2x 7: enz) en dan kom ik wel in het programma om in toevoeren een nieuwe tooncode of een toonkode zoeken maar ik kan geen invoer doen zowel niet bij nieuwe in voer als bij het zoeken naar een tooncode na 3 x enter stopt het programma en sluit het af
telkens met de melding na iedere enter  over het niet te vinden Ole DB verhaal zoals hierboven vermeld.
Is het mogelijk om een complete Macro file te downloaden via internet met alle  Tooncodes en gegevens van Politie,RP,Brandweer en Ambulancediensten hoef ik het programma display ook niet te gebruiken
het gaat mij hoofdzakelijk om de info voor de omgeving Soest,Utrecht,Amersfoort enz
zo als in ALEX dat doet met de RP kanalen het zit wel in DISPLAY maar krijg hem niet aan de praat.
Mijn computer is een Dell inspiron 8000 laptop Pentium 3 888 MHz met Windows XP Pro NL. mijn scanner is een oude handic 0050
de verbinding gaat via tape out naar line - in van de laptop.
alvast bedankt.

Offline Jacob

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 348
Re: Display.Wintone 2.2
« Reactie #1 Gepost op: 31 juli 2003, 18:41:41 »
Hoi Jan,

Hennie is gestopt met de ondersteuning van display en heeft de pagina offline gehaald. Gelukkig heeft ie niet alles weggegooid en heeft ie de hele bende naar mij toegestuurd zodat het nog wel online te vinden is, er is dus alleen geen support meer van zijn kant af..
Je kunt het vinden op : http://www.xs4all.nl/~vdwieljj/5tvo/
Overigens hoef je niet persee display naast wintone te draaien. Wintone kan nml. veel meer codes aan dan dat er in het macroveld staan.
Je moet dan even je 5tvo.cfg file van display aanpassen zodat alle regels er zo als hieronder uit komen te zien :

40200, staf, s-Heerenberg, Achterhoek
Dus na de tooncode moet een , komen te staan..
That's all

Groeten Jacob

scoutcow

  • Gast
Re: Display.Wintone 2.2
« Reactie #2 Gepost op: 1 augustus 2003, 09:58:33 »
dat cfg bestand heb ik niet

Offline Jacob

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 348
Re: Display.Wintone 2.2
« Reactie #3 Gepost op: 1 augustus 2003, 21:41:41 »
Ach dat maakt niet zoveel uit.. Zon bestandje kan je zelf ook in elkaar knutselen met een tekstverwerker!!
tooncodes weet je nu vast wel te vinden!!
Groeten Jacob