Auteur Topic: Welke softare voor de UBC 780 XLT  (gelezen 12321 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

pa0oke

  • Gast
Welke softare voor de UBC 780 XLT
« Gepost op: 15 februari 2003, 09:30:14 »
Hallo iederaal,
welk programma is te preferen voor de besturing van de 780 XLT?
ARC780 of Winscan 780?
IK heb van beide een demo, maar kan moeilijk beoordelen welk in de praktijk het beste zal bavallen.
Alvast bedankt voor het antwoord.
Jan

Offline Arle

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1214
Re: Welke softare voor de UBC 780 XLT
« Reactie #1 Gepost op: 15 februari 2003, 12:52:15 »
Ik had ARC780, prachtig programma en heel makkelijk. Het enige probleem was voor mij de update... Die kan je downloaden van internet, alleen neemt deze niet automatisch je registratie code over. Aangezien ik het hoesje van mijn originele floppy kwijt ben (en dus de registratiecode), heb ik dus 39 euro betaalt voor een demoversie....

En een nieuwe code geven ze je niet..... Dus als je besluit om ARC te nemen en je krijgt een code; Let goed op dat je het dan goed bewaart!!

Met vriendelijke groet,
Arlé
Met vriendelijke groet,
Arlé


pa0oke

  • Gast
Re: Welke softare voor de UBC 780 XLT
« Reactie #2 Gepost op: 15 februari 2003, 13:03:37 »
Hoi Arlé,
bedankt voor je reactie.
Ja dat is nu eenmaal het probleem met gerigistreerde software, je code goed onthouden. 8)
IK heb een file aangelegd met al mijn codes en passwords.
Ik update die altijd direct bij ontvangst van een code.
Maak dan ook een afdruk en heb sindsdien geen problemen meer.

Ik denk overignes wel ARC780 aan te schaffen.

Groeten,
Jan

Citaat van: "Arlé - Jip"
Ik had ARC780, prachtig programma en heel makkelijk. Het enige probleem was voor mij de update... Die kan je downloaden van internet, alleen neemt deze niet automatisch je registratie code over. Aangezien ik het hoesje van mijn originele floppy kwijt ben (en dus de registratiecode), heb ik dus 39 euro betaalt voor een demoversie....

En een nieuwe code geven ze je niet..... Dus als je besluit om ARC te nemen en je krijgt een code; Let goed op dat je het dan goed bewaart!!

Met vriendelijke groet,
Arlé

Scanfreak Rico

  • Gast
Gratis software voor de Uniden 780 XLT
« Reactie #3 Gepost op: 23 maart 2003, 17:13:09 »
Ik ben laatst op internet aan het zoeken gegaan en heb een Engelstalig programma gevonden om de 780 XLT via de pc te bedienen.

Dit progje is te vinden op mijn site: http://www.geocities.com/scannerrico/home

Kijk dan ff bij de links pagina of de pagina over de 780 XLT scanner

Voor dit progje ben je geen installatiecodes of zo nodig en werkt bij mij in ieder geval perfect

Offline Pager

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 302
Re: Welke softare voor de UBC 780 XLT
« Reactie #4 Gepost op: 23 maart 2003, 18:27:32 »
Dit is het programma afs780 hier mee  kun je de 780 programmeren. Dit wordt hier denk ik niet bedoelt, zij bedoelen software waarmee je de 780 via je pc kunt besturen. :wink:

André