Frequenties > Noord-Holland

158.4100 beveiliging in Alkmaar

(1/3) > >>

M:
Op 158.4100 is in Alkmaar een beveiligingsbedrijf te horen. Iemand enig idee welk bedrijf dit is?

En heeft iemand nog andere recente frequenties van beveiligingsbedrijven omgeving Alkmaar/Heerhugowaard? Bijv. van Falck Security?

Ben zelf al aan het zoeken geweest met de scanner maar kom eigenlijk alleen deze tegen tot nu.

vr.gr.
mars

Daaf:

--- Citaat van: "Mars" ---Op 158.4100 is in Alkmaar een beveiligingsbedrijf te horen. Iemand enig idee welk bedrijf dit is?
vr.gr.
mars
--- Einde van citaat ---

Dit is Regio Control bewaking. De meldkamer zit in Opmeer en de wagens opereren in heel Noord Holland.

Als je mij even je emailadres geeft Marcel dan mail je een lijst waarin diverse freq's staan.

M:

--- Citaat ---Op 158.4100 is in Alkmaar een beveiligingsbedrijf te horen. Iemand enig idee welk bedrijf dit is?

Dit is Regio Control bewaking.
--- Einde van citaat ---

Dank je Daaf.
Weet iemand nog meer frequenties van bewakings/beveiligingsbedrijven omgeving Alkmaar/Heerhugowaard?

Mars

Rega:
Sinds enkele dagen hoor ik op de 158.4100mhz een taxibedrijf.

Regio Control hoor ik nooit meer op deze frequentie.

Iemand enig idee of dit bedrijf geswitched is van frequentie?

M:
Ik heb overdag wel eens een taxibedrijf gehoord op deze frequentie. 's Avonds echter nooit. Volgens mij ging het om speciaal vervoer (kinderen naar school, gehandicaptenvervoer etc.).

Ik heb Regiocontrol zondag nog gehoord op 158.4100. Daarna heb ik zelf niet meer geluisterd.

vr.gr.
Mars

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie