Informatie / Mededelingen > Voorstellen

Voor de goede orde, ook even voorstellen........

(1/3) > >>

PHP:
Hallo, mijn naam is Pieter.
Ook weer een scanner aangeschaft, de Uniden Bearcat UBC125XLT en voorgeprogrammeerd.
Gelijk duidelijkheid met dat rubberen geval dat er boven op moet.....waardeloos......
Heb een uitschuifbare andere telescoopantenna gekocht, tja er komt wat binnen , maar veel ruis en af en toe op de luchtvaartband, band 1 , wel eens een gesprek.
Heb wederom liggen te neuzen voor een specifieke antenne, en kom dan een voor 2 banden specifiek, en dan kan ik weer gaan kiezen voor een diamond of een midland.
Nu snap ik ook wel, dat de locatie ook van invloed is, woon regio Venlo/Roermond, misschien geen al te goede ontvangstlocatie, maar als ik niet een goede antenne weet voor deze scanner, weet ik ook niet als er wat te ontvangen valt....Waar  luister ik graag naar: luchtvaart sowieso, militaire luchtvaart sowieso, 27mc was altijd leuk maar hoor je niet veel meer op, marifoon en treinverkeer kan leuk zijn, maar moet ik eerst horen........
Trouwens als ik de mailing goed kan herinneren, was de diamond x50????, en die was weer niet op voorraad en dus alternatief Midland RH 779.......
Maar goed, hoop dat ik hier op dit forum wel wat info kan verkrijgen , of om hulp kan vragen.
Kortom, wil weer een beetje dat nostalgische van vroeger meemaken, alleen nu zonder de bekende ........helaas

Sorry, is wat langdradig geworden, maar bij deze......

Johan Beck:
Welkom en veel luisterplezier.
Je zal vast wel het nodige gaan ontvangen.

Erik1203:
Welkom en veel luisterplezier.

PHP:
Eerste foutje van mij, het was wel een diamond die ik gezocht had, maar niet de X50....sorry.
Maar de vele jarenlange luisteraars hier op dit forum, kunnen me zeker  een beetje verder helpen, wat dus een goede antenne kan zijn voor op deze scanner, om mee te beginnen, alleen ruis heb ik niet veel aan.......

Johan Beck:
Dan bedoel jij denk ik de D777.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie