Frequenties > Burgerluchtvaart

Bestand met luchtvaartfrequenties

(1/12) > >>

Johan Beck:
Beste allemaal,

Omdat ik zag dat er behoefte was aan een totaal bestand van luchtvaartfrequenties per land, vliegveld, luchtverkeersleiding enzovoort, ben ik begonnen met het maken van een zo compleet mogelijk overzicht van wat er redelijkerwijs in Nederland is te ontvangen.
Ik ben begonnen met Schiphol en wat diverse andere frequenties en dat ga ik de komende tijd steeds meer uitbreiden.

Het bestand staat online op; https://www.discriminator.nl/files/luchtvaartfrequenties.pdf

Tips, op- en aanmerkingen zijn welkom.

elsinga:
Mooi overzicht!

TonB01:
Mooie lijst Johan.

Misschien handig als je een aanmaakdatum in het document zet, dan kun je zien hoe oud de lijst is.

Johan Beck:

--- Citaat van: TonB01 op 17 februari 2022, 13:45:40 ---Misschien handig als je een aanmaakdatum in het document zet, dan kun je zien hoe oud de lijst is.
--- Einde van citaat ---

Ga ik er bij zetten Ton.

Daaf:

--- Citaat van: Johan Beck op 16 februari 2022, 20:19:03 ---Beste allemaal,

Omdat ik zag dat er behoefte was aan een totaal bestand van luchtvaartfrequenties per land, vliegveld, luchtverkeersleiding enzovoort, ben ik begonnen met het maken van een zo compleet mogelijk overzicht van wat er redelijkerwijs in Nederland is te ontvangen.
Ik ben begonnen met Schiphol en wat diverse andere frequenties en dat ga ik de komende tijd steeds meer uitbreiden.
--- Einde van citaat ---

Mooi lijstje. Maar even hardop nadenkend is dit weer een lijst naast het forum waar ook diverse overzichten staan en waarbij we ook nog eens de database hebben waar dit in staat. Is dit dan handig?

Hardop nadenkend dus. Niemand benadelend, voordat ik wat naar m'n kop geslingerd krijg.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie