Buitenland > Europa

Tripje naar londen

<< < (3/3)

Discriminator:

--- Citaat van: "Daaf" ---Als jij de scanner gewoon in je ruimbagage doet is er niets aan de hand! Ruimbagage is de bagage die onderin het vliegtuig gaat zoals koffers, kinderwagens etc. Ik zou zeggen, gewoon lekker meenemen dus.
Ik heb de mijne zelfs meegenomen naar Griekenland.
--- Einde van citaat ---

Afgelopen kerst ben ik naar Munchen gevlogen. GSM, organiser, laptop, GPS en 2 portofoons in de handbagage mee. Geen enkel probleem. Ruimbagage raakt nog wel eens kwijt.

Daaf:

--- Citaat van: "Discriminator" ---Afgelopen kerst ben ik naar Munchen gevlogen. GSM, organiser, laptop, GPS en 2 portofoons in de handbagage mee. Geen enkel probleem. Ruimbagage raakt nog wel eens kwijt.
--- Einde van citaat ---

Tja, dat is dan een heel ander verhaal. Zelfde als je je mooie auto in Amsterdam west parkeert. De auto inbraken zijn daar ook hoger als elders. Ik seal altijd al mijn ruimbagage in.
Als je met KLM naar London gaat is de kans op niet aangekomen ruimbagage vele malen hoger dan dat je met een andere maatschappij gaat.

elsinga:
Ik zou benieuwd zijn of ze mijn scanner of amateur porto kunnen vinden en herkennen tussen de 2 fotocamera's, 1 flitser, 1 video camera en 2 PMR porto's. ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie