Auteur Topic: Apollo Pilot a26 pager voor Pocsag  (gelezen 2461 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline jacco

• Beginnend Lid
  • **
Re: Apollo Pilot a26 pager voor Pocsag
« Reactie #15 Gepost op: 4 juli 2024, 15:06:22 »
Gevonden eindelijk, helaas niet bruikbaar zonder worldpress account .....  ::) Sluit het gesprek alsjeblieft
Hodie mihi cras tibi

Online www.SemafoonWinkel.nl

• Top Lid
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
« Reactie #16 Gepost op: 4 juli 2024, 16:58:05 »
Astrid instellingen zijn anders.
Nogmaals, stuur me een email en ik stuur de handleidingen.
Het antenne symbool zegt te weinig om te kunnen beoordelen of de pager werkt.

Astrid instellingen:
Testcode 0942885
169.6250 MHz, 2400 baud, AAAA
Je moet wel binnen bereik zitten uiteraard.

Offline BobHGL

• Gevorderd Lid
« Reactie #17 Gepost op: 4 juli 2024, 20:28:50 »
de vorige eigenaar heeft de transceiver opengemaakt ..... helaas overal geblokt behalve voor zendamateurs met een call.

Lijkt me niet zo verstandig als jij een transceiver gaat gebruiken zonder dat je zendamateur bent, zeker gezien al je warrige berichten hier.

Offline jacco

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #18 Gepost op: 4 juli 2024, 22:24:42 »
mannen , bedankt voor alle neerbuigende en best wel kwetsende opmerkingen. Mogelijk schrijf ik wat van de hak op de tak, maar de vragen waren toch duidelijk? Maar oke iedereen wil een woordje bijdragen geloof ik. dus is dit mijn laatste bijdragen/vraag. zal mijn heil op andere sites zoeken, waar ik met fatsoen behandeld wordt.
Hodie mihi cras tibi

Offline paolo

• Gevorderd Lid
« Reactie #19 Gepost op: 4 juli 2024, 22:58:11 »
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook maar bar weinig van begrijp en ik me niet voor kan stellen dat je op deze wijze een bevredigend antwoord zult krijgen...

Is er eindelijk een keer iemand die jullie netjes met meneer aanspreekt is het weer niet goed…

mannen , bedankt voor alle neerbuigende en best wel kwetsende opmerkingen. Mogelijk schrijf ik wat van de hak op de tak, maar de vragen waren toch duidelijk? Maar oke iedereen wil een woordje bijdragen geloof ik. dus is dit mijn laatste bijdragen/vraag. zal mijn heil op andere sites zoeken, waar ik met fatsoen behandeld wordt.

Het knorrepot gehalte is erg hoog hier op dit forum  ; niet te veel van aantrekken. Doe ik ook niet