Auteur Topic: Jupiter pro pagersoftware ondersteund geen usb  (gelezen 2785 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

keffie91

  • Gast
Jupiter pro pagersoftware ondersteund geen usb
« Gepost op: 27 juni 2008, 19:08:28 »
Hallo ik heb vanmiddag een usb kabel gekocht voor mijn jupiter pro pager. Hij gaf een error dat hij de programmer niet kon vinden. Heb ik de winkel gebeld waar ik hem gekocht heb, schijnt de programmer software nog geen usb te ondersteunen.
heb ik weer. Dacht ik een oplossing te hebben om dat ding toch op windows vista te draaien. Gaat alles toch weer niet door.
Weet iemand misschien ofdat een update van de programmersoftware voor de jupiter pro op de planning staat of dat iemand anders een oplossing heeft gevonden voor dit probleem?

groet keffie91

Leen Ansems

  • Gast
Re: Jupiter pro pagersoftware ondersteund geen usb
« Reactie #1 Gepost op: 27 juni 2008, 20:53:27 »
Citaat van: "keffie91"
Hallo ik heb vanmiddag een usb kabel gekocht voor mijn jupiter pro pager. Hij gaf een error dat hij de programmer niet kon vinden. Heb ik de winkel gebeld waar ik hem gekocht heb, schijnt de programmer software nog geen usb te ondersteunen.
heb ik weer. Dacht ik een oplossing te hebben om dat ding toch op windows vista te draaien. Gaat alles toch weer niet door.
Weet iemand misschien ofdat een update van de programmersoftware voor de jupiter pro op de planning staat of dat iemand anders een oplossing heeft gevonden voor dit probleem?

groet keffie91

De programmers voor een Jupiter hebben nooit met een compoort gewerkt, maar met de LPT1 printerpoort. Aangezien de nieuwste pager V8.6 vrijwel geheel handmatig geprogrammeerd kan worden is het niet dringend meer om een USB programmer(plus software) te laten maken.
Groet,
Leen

keffie91

  • Gast
Re: Jupiter pro pagersoftware ondersteund geen usb
« Reactie #2 Gepost op: 27 juni 2008, 21:00:55 »
Ik vind dat handprogrammeren van de jupiter niet echt handig. Met de computer zijn de capcodes er veel sneller in te zetten en als je bij het handprogrammeren iets fout doet dan moet je weer helemaal de batterij eruit halen en opnieuw beginnen

groet keffie91

Leen Ansems

  • Gast
Re: Jupiter pro pagersoftware ondersteund geen usb
« Reactie #3 Gepost op: 30 juni 2008, 18:07:22 »
Citaat van: "keffie91"
Ik vind dat handprogrammeren van de jupiter niet echt handig. Met de computer zijn de capcodes er veel sneller in te zetten en als je bij het handprogrammeren iets fout doet dan moet je weer helemaal de batterij eruit halen en opnieuw beginnen

groet keffie91

Dan werk je verkeerd. Even een notitie maken wat je fout hebt gedaan en verder gaan.
Als alles ingevoerd is en opgeslagen, dan start je de procedure nog een keer en verbeter de fout.
Groet,
Leen